پک استریل پلاسما درجه یک از انواع رول های استریل است که مخصوص دستگاه‌های پلاسما به حساب می‌آید. و در بیمارستان ها و مراکز پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید این محصول برای دستگاه‌های سلولوزی به قیمت کارخانه توسط نمایندگی‌های فروش انجام می‌شود که این محصول با کیفیت درجه یک در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

مرکز فروش پک استریل پلاسما درجه یک

راهنمای خرید پک استریل پلاسما درجه یک

راهنمای خرید پک استریل پلاسما درجه یک همانطور که می‌دانیم که پک استریل، کاغذ استریل شده پلاسمایی است. این محصول برای بسته بندی تمام ملزومات پزشکی در شرایط خاص استفاده می‌شود. به طوری که تمام تجهیزات پزشکی را توسط این پک ها می توان بسته بندی و  استریل نگه داشت. این مجموعه این پک های استریل پلاسما درجه یک را در شهر های دور و نزدیک به فروش می‌رساند. که در رنگ های مختلف سفید، آبی و سبز تولید می شود. این رول های پلاسما از لایه شفاف تولید شده که قابلیت دیده شدن در داخل پک ها را داشته باشند.
انواع پک استریل پلاسما در بسته بندی های مختلف در بازار موجود می باشد که برای تجهیزات سایز بندی مختلف کوچک و بزرگ قابل استفاده و اجرا است. پلاسما برای دستگاه‌های اتوکلاوی که بر پایه سلولزی اند انجام می‌گیرد.
از مزایای رول پلاسمایی استریل ماندگاری طولانی مدت استرلیزاسیون آن است. یکی از نکات استرلیزه ماندن تجهیزات پک شده شرایط نگهداری و انبار می باشد که اگر به خوبی از آنها نگهداری شود به مدت ۹ ماه استریل باقی خواهند ماند. این کاغذهای استریل یا پلاسمایی بر خلاف پارچه بر روی ابزار و وسایل پرز به جا نخواهد گذاشت.

جنس رول پلاسما از کاغذ سلولزی می باشد.
از ویژگی این رول های پلاسما می توان به عملکرد ایمن و بی خطر اشاره کرد و در مقابل میکروب ها و ویروس ها مانع قوی به حساب می آیند.

این کالا به صورت یک بار مصرف و با به کار بردن صحیح و مطابق با استانداردهای جهانی تولید شده است. در سال های اخیر استفاده از کاغذ بسته بندی استریل جهت بسته بندی تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی در مراحل استریل و اتوکلاو کردن وسایل و تجهیزات رایج شده است. پک استریل یکی از اولین و شناخته شده ترین برند های رول استریل است که در بین متخصصین ایرانی محبوب تر است.

توزیع پک استریل پلاسما درجه یک

توزیع پک استریل پلاسما درجه یک برای خرید و فروش پک استریل نیاز به خرید حضوری نیست. شما می توانید به صورت غیرحضوری این محصول را با کیفیت عالی خریداری کنید.

برای این منظور شما می توانید با شماره تلفن های موجود در سامانه تماس حاصل فرمایید و با مشاوران ما در رابطه با نحوه توزیع پک استریل، خرید و فروش، خرید عمده و خرده، قیمت کالا و مزایای خرید عمده صحبت کنید.

ایشان شما را در رابطه با این موارد راهنمایی خواهند کرد و شما به راحتی می توانید محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را دریافت نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *