پک جراحی استریل دندانپزشکی

پک جراحی استریل دندانپزشکی یکی از کاربردی ترین انواع پک های استریل است که محتویات آن بسته به نوع جراحی های دهان و دندان متفاوت از یکدیگر هستند. این محصول به صورت کارخانه ای تولید می شود و بر اساس سفارش مشتری این قابلیت وجود دارد که محتویات بسته بندی متفاوت از استاندارد ها باشد که البته در این صورت نیاز به ثبت سفارش تولید خواهد بود. برای اطلاع از شرایط فروش ویژه این محصولات تماس بگیرید.

پک جراحی استریل دندانپزشکی

مشخصات و قیمت پک جراحی استریل دندانپزشکی

پک های جراحی عمدتا از انواع منسوجات پزشکی تهیه می شوند که ویژه پزشک یا بیمار تعریف شده اند. این پک ها به صورت استریل یا غیر استریل هستند و بر اساس نیاز کاربری، محتویات پک آماده می شود. انواع پک های استریل اغلب عبارتند از:

  1. پک جنرال جراحی
  2. پک سزارین
  3. پک ایمپلنت
  4. پک نیمه
  5. پک کامل

پک های جراحی تنها نکته ای که دارند می بایست حتما استریل شده باشند. در زمینه استریل این محصولات معمولا از سیستم استریل با گاز اتیلن اکساید استفاده می شود. این بسته بندی های استریل هیچ کدام شبیه هم نیستند و گاها نیز بر اساس سفارش مشتری تولید می شوند. خریداران عمده این محصولات می توانند بر اساس نوع نیاز خود پک هایی را سفارش دهند تا در زمان مقرر به آنها تحویل شود.

پک جراحی استریل دندانپزشکی

شرکت های تولید کننده پک جراحی

تولید کنندگان پک های استریل پزشکی و جراحی خوشبختانه مجموعه های محدودی نیستند و هر کدام روزانه حجم تولید خوبی دارند و می توانند به خوبی نیاز های بازار کشور را در شهر های مختلف تامین کنند. پک های جراحی از رایج ترین نوع پک ها هستند که در بازار های مختلف تقاضا برای آنها زیاد است.

قیمت پک جنرال جراحی که ساده ترین نوع پک های جراحی و پزشکی به شمار می رود می توان با تماس ساده استعلام گرفت. این مجموعه ساده ترین مسیر های دسترسی به شرکت های تولید کننده پک های استریل پزشکی را برای متقاضیان خرید عمده این محصولات ایجاد نموده است.

شما می توانید از طریق مشاورین فروش مجموعه بهترین انواع پک های استریل را با مناسب ترین قیمت ها تهیه نمایید. پک های استریل همگی از چند تکه محصولات پزشکی یکبار مصرف که اغلب از منسوجات هستند تشکیل می شوند که در ویپک های استریل بسته بندی شده و سپس با روش اتیلن اکساید یا بخار و هر روش مناسب دیگر استریل شده و به صورت آماده مصرف عرضه می شوند.

تنها نکته ای که برای خرید این پک ها وجود دارد این است که می بایست ابتدا ثبت سفارش برای تولید داشته باشید تا این محصولات بر اساس نوع نیاز شما در تعداد خواشته شده سفارش و آماده تحویل شود.

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *