کار دندانپزشک بدون پک های استریل لنگ می ماند! دستگاه رول پک اتوماتیک، دستگاهی است که همه دندانپزشکی ها و کلینیک هایی که پک استریل در آن ها اهمیت دارد، از آن استفاده می کنند. با کاربردهای این دستگاه آشنا شوید و نام مرکز بازرگانی رادپینا را که در زمینه عرضه این دستگاه فعالیت می کند به خاطر بسپارید. 

مرکز تولید دستگاه رول پک اتوماتیک

کاربرد دستگاه رول پک اتوماتیک

کاربرد دستگاه رول پک اتوماتیک لوازم یکبار مصرف پزشکی و دندانپزشکی را چطور جابجا می کنند تا دچار آلودگی نشود؟ از دستگاه رول پک جهت بسته بندی ابزارهای جراحی و دندانپزشکی که نیاز به استریل بودن دارند استفاده می شود. اینسترومنت هایی که نیاز به فرایند اتوکلاو دارند به وسیله این دستگاه پک می شوند. 

با تولید رول پک اتوماتیک،کیسه های ضدعفونی آب بندی شده به دست می آید که برای رعایت بهداشت ضروری هستند. 

این دستگاه ها از آلیاژهای مختلف و به ویژه آلومینیوم ساخته می شوند. در آن ها مدارهای الکتریکی برای تنظیمات به کار گرفته شده است. دما و زمان بسته به نیاز کاربر قابل تنظیم هستند. قسمت برش دستگاه از این نظر اهمیت دارد که ابعاد کیسه به دست آمده را تعیین می کند. 

سایز دستگاه غالباً کوچک و متناسب با یک دندانپزشکی است.

اجزای اصلی یک دستگاه رول پک عبارتند از:

  • بدنه دستگاه
  • المنت گرمایشی، در هنگام کار با دستگاه باید ایمنی را هم رعایت کرد چون حرارتی تا ۳۰۰ درجه سانتیگراد ایجاد می شود. 
  • سینی ضد عفونی کننده رول ها
  • کاتر
  • ال ای دی نشانگر حرارت
  • کلید روشن و خاموش
  • دستگیره برش 
  • تنظیم کننده حرارت (بین ۵۰۰ تا ۳۰۰ درجه سانتیگراد) اگر جنس رول از پلی پروپیلن باشد به حرارت ۱۶۰ تا ۱۹۰ درجه سانتیگراد و اگر پلی آمید باشد ۱۸۰ تا ۲۴۰ درجه نیاز است. 

دستگاه را به برق متصل کرده و بعد از روشن کردن باید صبر کرد تا المنت حرارتی داغ شود. حدودا دو دقیقه طول می کشد و ترموستات نشانگر دما را خاموش می کند. الان وقت استفاده از دستگاه است. با بسته شدن میله سیلینگ، یک میکروسوئیچ اعمال می شود و یک جریان الکتریکی به پست های انتهای اتصال فرستاده می شود. پست های انتهایی سیم سیلینگ (دوخت) را با جریان الکتریکی گرم می کنند. همچنین میکروسوئیچ باعث روشن شدن چراغ سیلینگ می شود تا نشان دهد سیلینگ آغاز شده است. بعد از اتمام دوخت، برش صورت می گیرد و کیسه ضدعفونی آب بندی شده از شی داخل کیسه محافظت می کند.

عرضه مستقیم دستگاه رول پک اتوماتیک

عرضه مستقیم دستگاه رول پک اتوماتیک دستگاه های رول پک اتوماتیک ارائه شده توسط رادپینا، عملکرد پایداری دارند و کاربری آن ها آسان است. این دستگاه ها برترین استانداردهای جهانی را دارند. برای تهیه دستگاه با واحد عرضه دستگاه رول پک رادپینا در تماس باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *