کاغذ کرپ ARJO بیمارستانی

در پزشکی نوین یکی از مهمترین موضوعاتی که مطرح می باشید بحث استریل ابزار و تجهیزات مورد استفاده در بخش های مختلف درمانی و تشخیصی است و در این جهت محصولات متعددی از قبیل کاغذ کرپ ARJO بیمارستانی، ویپک اتوکلاو و رول استریل پلاسما موارد مصرف فراوانی دارند. در این مجموعه فروش مستقیم این محصولات با مناسب ترین قیمت در سراسر کشور به صورت آنلاین انجام می شود.

کاغذ کرپ ARJO بیمارستانی

معرفی انواع کاغذ کرپ ARJO بیمارستانی

کاغذ های کرپ بیمارستانی که نوع ویژه ای از محصولات بسته بندی استریل هستند معمولا از نظر ابعاد و رنگ متنوع هستند. این کاغذ ها برای روش های مختلف استریلیزاسیون مانند استریل بخار البته تا دمای 135 درجه، استریل فرمالدئید، استریل با اتیلن اکساید و گاما کاربردی هستند. در تولید این کاغذ ها از الیاف سلولزی استفاده شده است .

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]در معرفی انواع کاغذ کرپ ARJO بیمارستانی می توان گفت که این محصولات از ویژگی های پوششی خوبی برخوردار بوده و لطیف و یکدست هستند. با کمک جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا تولید می شوند و به همین جهت دارای مقاومت بسیار خوب، خواص ضد آب بالا، سد استریل مستحکم می باشند.[/hwgold-dash]

الیاف سلولزی این کاغذ ها سد باکتریایی مستحکمی در برابر نفوذ انواع میکرو ارگانیسم ایجاد می کند و خواص ضد آبی آنها استقامت آنها را در برابر رطوبت چندین برابر می کند. این کاغذ های استریل مطابق با الزاماتی که به وسیله FDA (21 CFR 17,6.170) ، BGS XXXVI-A و Statutory Instruments 1987 No. 1523 تعریف و صادر شده است، تولید شده و از مسیر های مطمئن و با نظارت سازمان های مربوطه وارد کشور می شود.

ارائه انواع کاغذ کرپ و سایر محصولات بسته بندی استریل همچون انواع رول استریل و پاکت های مدیکال در این نمایندگی بر اساس جدیدترین استاندارد های جهانی انجام می شود و تمامی محصولات در این نمایندگی بر اساس استاندارد های ISO.11607 Pt 1, EN.868 Pt 2 عرضه می شوند.

کاغذ کرپ ARJO بیمارستانی

ارائه کننده انواع کاغذ کرپ ARJO بیمارستانی

فروش کاغذ کرپ در بازار های مختلف معمولا بر اساس نیاز مراکز درمانی در سطح گسترده ای انجام می شود. این کاغذ ها که اغلب با هدف بسته بندی های استریل ابزار و تجهیزات اتاق عمل استفاده دارند با وجد ویژگی های کارآمد می توانند جایگزین بسیار مناسبی برای انواع محصولات بسته بندی استریل بیمارستانی باشند.

این کاغذ ها از انعطاف پذیری خوبی برای بسته بندی برخوردار بوده و به همین جهت کارایی بالایی دارند. رنگ های متنوعی که از این محصول در بازار های مختلف قابل عرضه می باشد معمولا رنگ های سبز و آبی و سفید هستند.

با وجود انعطاف پذیری بالا به دلیل مقاومت خوبی که دارند به سادگی پاره نمی شوند. همچنین مقاومت مکانیکی خوبی هم دارند. علاوه بر اینها زمان استریل ماندن ابزار را افزایش می دهند.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *