اگر شما عزیزان به دنبال خرید انواع دستگاه سیلر برای کارهای آزمایشگاهی و بهداشتی خود هستید باید به شما این نکته را بگوییم که قیمت‌های متفاوتی از این دستگاه در بازار به چشم می‌خورد.

قیمت این محصول از ۹ میلیون که یک دستگاه بسیار کوچک و جمع و جور به حساب می‌آید تا ۲۰۰ میلیون تومان در بازار موجود است که با توجه به نیاز شما می‌توانید این محصول مورد نظر را انتخاب کنید.

کاربرد دستگاه سیلر

از کاربرد دستگاه سیلر باید به این نکته اشاره کنیم که این محصول تمام وسایل و ابزار مخصوص کارهای پزشکی را به صورت کامل و استریلیزه می‌تواند بسته‌بندی کند.

اگر شما در مکان‌های آزمایشگاهی مشغول به کار هستید حتماً نیاز به یک دستگاه سیلر دارید تا به این صورت از وجود میکروب‌ها و مشکلات این چنینی کاملاً مرکز خود را مکانی امن و مناسب برای بیماران محترم کنید تا همه افراد بتوانند از این محل استفاده کنند.

نمونه‌های گوناگون دستگاه سیلر در بازار به چشم می‌خورد که دستگاه سیلر کوچک برای مکان‌های تازه تاسیس و دارای مراجعین کمتر توصیه می‌شود زیرا با وسیله‌های بسیار کمتری آنجا کارها پیش می‌رود.

این دستگاه بسیار برای دوخت زدن تمام کاغذها و پارچه‌های یکبار مصرف و بهداشتی مناسب می‌باشد و به وسیله ی آن می توانید با توجه به بخار ایجاد شده کاملا قطعات را ضدعفونی کنید.

با توجه به اینکه می‌توانید به صورت اتوماتیک و دستی آن بخار و دمای دستگاه سیلر را تنظیم نمایید برای زمان‌هایی که می‌خواهید دمای بالاتری داشته باشد این دستگاه را می‌توانید از قبل در قسمت دیجیتال آن تنظیم کرده و دستگاه به صورت اتوماتیک کار خود را به درستی انجام خواهد داد.

این موضوع قابل توجه تمام مراکز بیمارستانی باید قرار گیرد که به دلیل اینکه بتوان به راحتی این دستگاه را با مواد بیمارستانی ضدعفونی و تمیز کرد بدنه بیرونی دستگاه از استیل بسیار با کیفیت و جنس مناسب ساخته شده است که به هیچ عنوان دچار پوسیدگی و خرابی نمی‌شود.

بدنه دستگاه در برابر ضربه و آسیب‌های محیطی تا حدود بسیار زیادی محکم و مناسب عمل می‌کند و به همین جهت عمر این نمونه از دستگاه بسیار بالا خواهد بود و به راحتی مشکلی برای آنها ایجاد نخواهد شد.

 

کیفیت دستگاه سیلر

کیفیت دستگاه سیلر تولید شده در شرکت‌های ایرانی بسیار عالی و مناسب می‌باشد و این محصول به گونه‌ای تولید شده است که به راحتی می تواند با نمونه‌های خارجی رقابت کند.

بدنه تمام استیل با کیفیت ساخت بسیار عالی در کنار سرعت دوخت فوق العاده ۱۰ متر در هر دقیقه باعث می‌شود که نمونه ایرانی موجود در بازار گوی سبقت را از محصولات مشابه تولید کشورهای دیگر برباید.

همچنین قابلیت تغییر دما برای دوخت پلاسما و مخصوص بخار این امکان را به شما مصرف کنندگان محترم می‌دهد تا بتوانید با خیالی آسوده این دستگاه را خریداری کرده و نیازهای اولیه مرکز خود را برآورده کنید.

علاوه بر ایران آلمان و مجارستان در تولید این نمونه از سیلر با وزن‌های متفاوت و کاربردهای گوناگون مشغول به فعالیت هستند ولی کشور ما خدمات پس از فروش ۱۰ ساله و گارانتی ۲۴ ماهه را بیشتر از رقبا تقدیم مصرف کنندگان محترم می‌کند.

دستگاه‌های ساده و پرینت‌دار از نمونه‌های گوناگون سیلر به حساب می‌آیند که در زمان خرید به این موضوع توجه داشته باشید که بهتر است دستگاه‌های پرینت دار را برای کارهای پزشکی برگزینید.

کیفیت بسیار بالای دستگاه‌های موجود در بازار باعث شده است که برای پلمپ و وکیوم نمونه‌های گوناگون وسایل و ابزار پزشکی و این کار را به راحتی انجام دهند.

بازار عرضه بهترین دستگاه سیلر

بازار عرضه بهترین دستگاه سیلر امروزه کاملاً پررونق در کشور ما به کار خود ادامه می‌دهد و تولید کنندگان ما برای تولید نمونه‌های به روز و جدید این دستگاه تلاش بسیار زیادی را می‌کنند تا بتوانند در بازار رقابت همیشه موفق باشند.

باید به این نکته اشاره کرد که اگر به دنبال خرید دستگاه سیلر هستید حتماً در زمان خرید به نشان استاندارد و خدمات پس از فروش توجه داشته باشید تا یک محصول حرفه‌ای و مناسب را بتوانید خریداری کنید.

عرضه سیلر ایرانی به نقاط مختلفی از دنیا در حال انجام می‌باشد و به عنوان نمونه می‌توانیم به بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکای لاتین اشاره کنیم که از مشتریان خوب این محصول ایرانی به حساب می‌آیند.

عرضه این کالای ایرانی باعث شده است که کارگران محترم مشغول به کار در کشورمان تمام توان و حرفه خود را به کار ببندند تا بتوانند بازار را برای خود حفظ کرده و شرایط مناسبی را برای شرکت‌های ایرانی ایجاد کنند.

دستگاه‌های سیلر گران قیمت که به صورت اتوماتیک کار می‌کنند دارای حساسیت بالایی می‌باشند و بهتر است که دفترچه راهنمای آن را برای به کار بستن به صورت کامل مطالعه کرده و اطلاعات کافی را کسب کنید تا به دستگاه آسیب وارد نکنید.

قیمت به روز دستگاه سیلر

در زمان خرید دستگاه سیلر قیمت به روز آن باعث می‌شود تا شما نگرانی از بابت خرید خود نداشته باشید و باید به این نکته اشاره کنیم که برای مراکز کوچکتر دستگاه‌های ۹ تا ۱۰ تومانی که به صورت دستی کار می‌کنند بسیار مناسب می‌باشند.

همچنین اگر در مراکز بزرگ و به روز آزمایشگاهی مشغول به کار و فعالیت هستید می‌توانید از دستگاه‌های خودکار که با برق و به صورت کاملاً اتوماتیک مشغول به فعالیت می‌باشند استفاده کنید که معمولاً قیمت بالاتری دارند.

افرادی که توانایی پرداخت نقدی خرید دستگاه سیلر را ندارند به هیچ عنوان نگران نباشند زیرا شرایط فروش اقساطی توسط شرکت‌های ایرانی فراهم آمده است و شما می‌توانید با پیش پرداخت بسیار کم به صورت قسطی محصول خود را داشته باشید و از آن استفاده ببرید.

دستگاه‌های سیلر پزشکی معمولاً حساسیت بالاتری داشته و هر چند وقت یکبار نیاز به سرویس  دارند که تمام شرکت‌ها این پشتیبانی را در ۲۴ ماه اول به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهند و بابت آن هزینه‌ای از شما دریافت نمی ‌کنند.

در زمان خرید دستگاه سیلر حتماً دقت داشته باشید تا اطلاعات مربوط به دستگاه و ضمانت نامه درون آن موجود باشد تا در صورت بروز مشکلات برای شما مصرف کننده محترم هزینه‌های اضافی در بر نداشته باشد و بتوانید دستگاه خود را تعمیر و یا تعویض نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *