بهترین رول اتوکلاو بخار را می توانید از طریق سایت ما تهیه نمایید که جزء کالا های کاربردی می باشد و برای استریل ماندن تجهیزات پزشکی می توانید آن را به کار گیری کنید.

قیمت رول های استریل پلاسما

قیمت رول اتوکلاو بخار

اندازه‌های مختلف رول اتوکلاو بخار موجب شده است که قیمت این محصولات با یکدیگر کاملاً متفاوت باشد، به طور تقریبی می‌توان گفت که رول اتوکلاو سایز کوچک با قیمتی حدوداً ۲۵۰ هزار تومان در بازار موجود است و اما محصولات با سایز بزرگتر نیز قیمت آنها حدود 750 هزار تومن نیز می باشد.

قیمت این کالا بر اساس وزن این کالا تعیین می گردد که هر چه وزن این محصولات کمتر باشد از قیمت مناسب تری برخوردار است.

از عوامل تاثیر گذار بر قیمت این کالا می توان به جزیی یا عمده بودن این محصول اشاره کرد.

بسیاری از کشور های همسایه از خواهان همیشگی این کالا هستند به همین خاطر قیمت این محصول به صورت ثابت بوده و افراد می توانند به راحتی آن را خریداری کرد.

محصولات زیادی هستند که در زمینه بسته بندی استریل استفاده می شود که یکی از آنها رول اتوکلاو بیمارستانی می باشد که با قیمتی کاملا مناسب به فروش می رسد.

رول اتوکلاو بخار یک محصول بسیار جدید و با کیفیت به حساب می‌آید که به صورت کامل می‌تواند بسته‌بندی‌های استریلیزه و مناسب کارهای بیمارستانی را به شما عزیزان تقدیم کند.

قیمت نمونه اتوکلاو موجود در ایران نسبت به کشورهای همسایه بسیار مناسب‌تر می‌باشد و کاربرد بسیار بهتری داشته و خدمات پس از فروش مناسب‌تری را دارا می‌باشد.

ضمانتنامه موجود بر روی تمام دستگاه اتوکلاو موجود در ایران خیال شما مصرف کنندگان عزیز را تا حدود زیادی از بابت کیفیت این کالا راحت کرده و اگر با مشکلی مواجه شدید می‌توانید از ضمانتنامه ۲۴ ماهه بدون قید و شرط این کالا استفاده کنید.

ابعاد مختلف دستگاه‌های رول اتوکلاو در بازار به چشم می‌خورد که با توجه به میزان استفاده شما اگر به میزان بسیار کم از این محصول استفاده می کنید بهتر است که دستگاه‌های با وزن پایین‌تر که حدود ۱۵ کیلوگرم وزن دارند را استفاده کنید.

رول پک اتوکلاو

رول استریل رول اتوکلاو

این محصول پر کاربرد در کشور ما ایران با بهترین مواد اولیه تولید می شود که برند های مختلفی دارد و باید بدانید که این محصول در چندین رنگ مختلف تولید شده است که برای بسته بندی محصولات استریل شده بسیار عالی است.

طول بسته بندی این محصول 200 متری می باشد که در 7 سایز مختلف تولید و عرضه بازار شده است.

قابل بیان است که این کالا در دسته تجهیزات پزشکی می باشد.

این رول با تایید استاندارد های جهانی تولید شده است و جنس کاغذ آن از مدیکال 60 گرمی می باشد.

این رول مخصوص بسته بندی های خاص و بسیار ویژه می باشد، لیبل هایی وجود دارد که در صورت نیاز میتوان آنها را به کار گرفت.

این رول ها قابلیت ماندگاری بسیار بالایی دارد و حدودا 4 ماه ابزارهای جراحی را استریل نگه می دارد.

با این رول ها می توان تجهیزات و لوازم بزرگتر را نیز بسته بندی کرد. این رول ها سلولزی می باشد که مناسب برای دستگاه بخار می باشد.

رول اتوکلاو در بسته‌بندی‌های مختلف در بازار به چشم می‌خورد و شما با توجه به میزان استفاده خود می‌توانید از رول‌های بزرگتر که اقتصادی‌تر و به صرفه‌تر می‌باشد استفاده ببرید و قیمت کمتری را بپردازید.

همچنین اگر در مراکز نوپا و تازه مشغول به فعالیت هستید و میزان کمتری از رول‌ها را می‌خواهید خریداری کنید می‌توانید بسته ‌بندی‌ های کوچک تر استفاده کنید که از نظر اقتصادی به سود شما خواهد بود.

فروش رول اتوکلاو بخار

کاربرد رول اتوکلاو بخار

همانطور که در جریان هستید رول اتوکلاو بخار از کاربردی ترین محصولات برای استریل ماندن تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی می باشد که می توانید به راحتی آن ها را در سایز های مختلف تهیه کنید و مورد استفاده قرار دهید.

این محصول از کاغذ های ضد پرز تولید شده است که باعث تمیز ماندن ابزار ها می شود.

این رول ها از کاغذ و فیلم مدیکال تولید شده است که مدت زمان استریل ماندن تجهیزات را چندین برابر می کند.

این رول ها کاملا شفاف هستند که محتویات داخل آن به راحتی نمایش داده می شود.

از کاربرد های اساسی این محصول می توان به وزن پایین آن اشاره کرد و به راحتی می توان محصول را درون آن بسته بندی کرد.

دستگاه اتوکلاو بخار بدون دخالت دست و با استفاده از بخاری که توسط برق ایجاد می‌شود تمام ابزار و وسایل موجود کار شما را به صورت کاملاً بهداشتی و مناسب آماده کار می‌کند.

اتوکلاو بخار به دو گونه دستی و اتوماتیک در بازار به چشم می‌خورد که معمولاً نمونه‌های اتوماتیک برای مراکزی که مراجعه کنندگان بسیار بیشتری دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رول وی پک اتوکلاو

رول پک اتوکلاو دندانپزشکی

روش استفاده از رول پک اتوکلاو دندانپزشکی بسیار آسان است معمولاً این محصولات از جنس پلاستیکی و کاغذی تولید می‌شوند که مقاومت بالایی در برابر شارها دارد.

این محصول برای بسته‌بندی و انتقال انواع وسایل پزشکی و دارویی به کار گرفته می‌شود همچنین قابل بیان است که رول اتوکلاو دندانپزشکی از پوشش‌های مقاوم در برابر شعاع یووی و اشعه گاما می‌ تواند در برابر عوامل مخرب خارجی نیز محافظت کند و فرایند استریل کردن را موفقیت انجام دهد.

رول اتوکلاو دندانپزشکی انواع بسیار گوناگونی دارد که تمامی محصولات مطابق با استاندارد های بین المللی تولید شده است و با انواع ماشین آلات دسته‌ بندی می‌ شوند.

رول‌ های موجود در اتوکلاوها برای کار دندانپزشکی از جنس بسیار عالی ساخته شده و به هیچ عنوان پرز نمی ‌دهد و به گونه‌ای طراحی شده است که کاملاً ابزار و وسایل شما را استریلیزه و خوب نگه می‌دارد.

توجه داشته باشید که نمونه‌های گوناگون رول اتوکلاو در بازار به چشم می‌خورد ولی بهتر است که نمونه ایرانی موجود در بازار را خریداری کنید زیرا کیفیت بسیار بهتر و جنس مناسب‌تر را تقدیم به تمام مصرف کنندگان کرده است.

کشورهای حاشیه حوزه خلیج فارس و دریای عمان از مشتریان بسیار خوب این محصول ایرانی به حساب می‌آیند که نمونه‌های گوناگون رول‌ های با کیفیت موجود در ایران را مورد استفاده قرار می‌ دهند و از آن بسیار راضی هستند.

رول بخار

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *