در بیمارستان ها ، درمانگاه ها ، آزمایشگاه ها و مراکز دندان پزشکی استفاده از تجهیزات و لوازم استریل شده همیشه از موارد ضروری و پر اهمیت می باشد. با استفاده از دستگاه رول پک اتوکلاو اتوماتیک می‌توان به این مهم دست یافت. یکی از موضوع های قابل توجه در خصوص این دستگاه در بازار علاوه بر کیفیت در ساخت قیمت آن است تا بتواند نیاز مشتری را برآورده کند. 
قیمت دستگاه رول پک اتوکلاو اتوماتیک دندنپزشکی

انواع دستگاه رول پک اتوکلاو اتوماتیک

انواع دستگاه رول پک اتوکلاو اتوماتیک دستگاه رول پک اتوکلاو اتوماتیک یکی از دستگاه های پر کاربرد و ضروری در تمامی شاخه های پزشکی می باشد که بعد از ضد عفونی و استریل شدن تجهیزات، با استفاده از آن می توان وسایل را از طریق پک کردن از هرگونه آلودگی محیطی در امان نگه داشت. انواع رول های استریل با ضخامت های متفاوت برای به کار بردن در این دستگاه در بازار وجود دارد.

انواع دستگاه اتوکلاو با اندازه و برند های متفاوتی در بازار وجود دارد، نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک (دستی). خروجی هر دو نوع یکی می باشد و هدف استریل سازی وسایل است اما نحوه انجام آن در هر دستگاه متفاوت و همان گونه که از نام شان پیداست یک دستگاه به صورت اتوماتیک وار با سرعت بالا و صرفه ‌جویی در وقت و یک دستگاه به صورت دستی، کار استریل و پک کردن تجهیزات را انجام می‌دهند. تفاوت دیگر تنوع در دوخت پک هاست مانند اندازه و میزان ضخامت آن ها.

بنابراین با توجه به نوع نیاز می توانید اقدام به تهیه یکی از این دو نوع دستگاه کنید. تا بتواند بازدهی و انتظار مد نظر شما را برآورده کند . از موارد قابل اهمیت در خریداری این دستگاه این است که کیفیت ساخت آن باید استاندارد های لازم داشته باشد. چه در سطح داخلی و چه در سطح بین الملل؛ زیرا هرچی کیفیت بهتر باشد باعث طولانی شدن عمر دستگاه و به صرفه بودن از لحاظ اقتصادی میشود.

فروش دستگاه رول پک اتوکلاو سریع

فروش دستگاه رول پک اتوکلاو سریع در حال حاضر، در کشور های مختلف، شرکت های متعددی در حای ساخت تجهیزات و ابزار آلات پزشکی هستند که مسئله تعادل بین کیفیت ساخت و قیمت عرضه شده می باشد تا بتوان این تجهیزات را در دسرس همه خریداران در سرتاسر دنیا قرار داد   فروش دستگاه اتوکلاو به صورت مستقیم از مراکز فروش و شرکت های تولید کننده و همچنین به صورت آنلاین از سایت های معتبر انجام میگیرد . در بازار ، شرکت های متعددی از برند های داخلی و خارجی وجود دارد که با توجه به نیاز خود و کارایی دستگاه و همچنین در نظر گرفتن موارد مالی به راحتی می توانید اقدام به تهیه آن ها کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *