رول پلاسما عرض 5 سانت

رول پلاسما عرض 5 سانتی با کیفیت درجه یک یکی از محصولات ویژه بسته بندی در صنعت پزشکی است که کاربرد های ویژه خود را دارد. این محصول خاص که برای سیستم های استریل با گاز پراکسید هیدروژن مناسب ترین گزینه هستند را می توانید با مناسب ترین قیمت روز بازار های سراسر کشور از طریق این نمایندگی آنلاین به سادگی خریداری نمایید.

رول پلاسما عرض 5 سانت

مزیت استفاده از رول پلاسما عرض 5 سانت

برای تمامی انواع محصولات بسته بندی استریل که در پزشکی به طور گسترده ای استفاده می شوند، مزایای بیشماری وجود دارد. انواع رول استریل پلاسما تنها گروه کوچکی از این مجموعه بزرگ هستند که در سیستم های استریل با گاز پراکسید هیدروژن به جهت بسته بندی ابزار و تجهیزات در ابعاد مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

این رول های 70 متری اغلب در رنگ های شفاف و سفید رنگ هستند و برای مصارف بیمارستانی خرید و فروش می شوند. ابعاد تعریف شده برای این رول ها به صورت استاندارد از عرض 5 سانت شروع می شود و شامل عرض های 5، 7.5، 10، 15، 20، 25، 30، 35 و 40 سانتی هستند. این رول ها با توجه به ویژگی های کاربردی که دارند از جدیدترین محصولات بسته بندی استریل هستند که بر اساس جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا تولید می شوند.

کاغذ پزشکی مورد استفاده در تولید این رول ها در بازار با نام تجاری کاغذ تایوک شناخته می شود. این محصول ویژه برای شرایط خاصی از فرآیند استریلیزاسیون مناسب می باشد. قیمت رول پلاسما و سایر انواع رول های استریل در بازار بر اساس هر سانت از عرض این محصولات محاسبه می شود و به طور طبیعی رول های استریل بخار از نمونه رول های پلاسما ارزان تر هستند.

رول پلاسما عرض 5 سانت

توزیع بهترین رول پلاسما عرض 5 سانت

توزیع رول پلاسما در حجم عمده به صورت آنلاین با ساده ترین شرایط از طریق این نمایندگی انجام می شود. انواع رول استریل پلاسما تولید شده با بالاترین استاندارد های روز دنیا را می توانید به صورت عمده از طریق این نمایندگی تهیه و خریداری نمایید.

رول های استریل پلاسما در کنار سایر انواع رول های استریل از محبوب ترین محصولات بسته بندی استریل هستند که در زمینه های مختلف پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند. این رول ها با توجه به کارایی و ماندگاری بالایی که دارند تا مدتهای طولانی می توانند ابزار و تجهیزات را در شرایط استریل نگهداری کنند.

در برابر انواع آسیب ها مقاومت بسیار خوبی دارند و وزن سبک آنها و نیز سهولت استفاده از آنها محبوبیت مصرف آنها را در میان کاربران دوجندان نموده است. برای خرید این نمونه محصولات ناب و با کیفیت با قیمت مناسب با مشاورین فروش تماس بگیرید.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *