صادرات دستگاه سیلر دستی اتوکلاو به صورت عمده توسط تولیدی های این محصول انجام می شود، این مراکز دارای نمایندگی های پخش و فروش در کشورهای مختلف می باشند، و پس از بازاریابی و شناسایی بازار مقصد اقدام به صادرات این کالا می کنند، البته بازرگانان و تجار زیادی در زمینه فروش این محصول فعال می باشند.

صادرات دستگاه سیلر دستی اتوکلاو

دستگاه سیلر دستی اتوکلاو چه مشخصاتی دارد؟

دستگاه سیلر دستی اتوکلاو چه مشخصاتی دارد؟ دستگاه سیلر دستی پک اتو کلاو جهت بسته بندی رول های استریل یا کاغذ های وی پک (کاغذهای مدیکال) در پروسه استریل ابزارهای پزشکی و دندانپزشکی استفاده می شود. البته به جهت محدودیت این دستگاه در عدم دوخت زدن رول های بالای 30 سانتی متر، بیشتر در دندانپزشکی ها و مراکز جراحی و درمانگاه ها استفاده می شود و برای مراکز بیمارستانی یا تولیدی هایی که نیاز به عرض بیشتر در بسته بندی دارند و تعداد بالایی بصورت روزانه پک تولید می کنند استفاده از دستگاه سیلر اتوماتیک پیشنهاد می شود. 

این محصول دارای ویژگی و مشخصات بارز زیر می باشد:

 طراحی زیبا، شیک، ارگونومیک و کیفیت بسیار بالا، دارای نگهدارنده یا هولدر رول برای استفاده از رولها با ابعاد متفاوت از عرض 5 تا 30 سانتی متر، سیستم ایمنی برای جلوگیری از سوختن کاغذ، دارای سیستم هشدار دهنده صوتی که نشان دهنده دوخت صحیح پک استریل می باشد، ساخته شده از المنت حرارتی با دوام با طول عمر طولانی ، مجهز به کاتر دو طرفه جهت برش زدن آسان رول وی پک بصورت دستی ، طراحی کوچک و کم جا دستگاه و استفاده از آن به صورت رومیزی ، برای بسته بندی ابزار پزشکی و دندانپزشکی بایستی ابتدا دستگاه را به برق زده و دکمه روشن را بزنید، حدود پنج دقیقه منتظر بمانید تا المنت دستگاه وی پک به دمای حرارت لازم برسد، کاغذ رول استریل یا رول وی پک را در ابعاد دلخواه تهیه و در هولدر قرار دهید. سپس با کشید کاغذ رول زیر تیغه کاتر اندازه پک خود را برش بزنید، یک سمت از رول برش خورده را در زیر المنت حرارتی دستگاه پک قرار داده و با استفاده از اهرم کنار دستگاه عمل پرس یا دوخت حرارتی را انجام دهید، دقت کنید که تا زمانی که صدای بوق دستگاه را نشنیده اید باید اهرم پرس را نگهدارید تا عمل دوخت بطور کامل انجام شود. پس از صدای بوق اهرم را برگردانید و رول را خارج کنید.

قیمت روز دستگاه سیلر دستی اتوکلاو

قیمت روز دستگاه سیلر دستی اتوکلاو قیمت روز خرید دستگاه سیلر دستی اتوکلاو به کیفیت و نوع این دستگاه بستگی دارد، برای اطلاع از قیمت دستگاه سیلر دستی اتوکلاو می بایست به صورت مستقیم به مراکز پخش و عرضه آن مراجعه نمود تا از قیمت به روز دستگاه سیلر مطلع شد، البته وب سایت های اینترنتی معتبر این مراکز یکی دیگر از راه های اطلاع از قیمت به روز این کالا است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *