رول کاغذی پلاسما

رول کاغذی پلاسما یکی از بهترین نمونه محصولات بسته بندی استریل در صنایع پزشکی و گرایش های مختلف این حرفه است که از دو لایه کاغذ مدیکال و فیلم شفاف تولید می شود. کاغذ مورد استفاده در این محصول ویژه با نام تجاری تایوک شناخته می شود. می توانید برای خرید مستقیم این محصول از وارد کنندگان و تولید کنندگان اصلی با مشاورین فروش مجموعه در تماس باشید.

رول کاغذی پلاسما

ساختار رول کاغذی پلاسما چگونه است؟

در پزشکی و در گرایش های مختلف این صنعت محصولات زیادی با اهداف مختلف تولید و مورد استفاده قرار می گیرند. معمولا تمامی محصولاتی که در این زمینه استفاده می شوند، لزوما قبل از مصرف می بایست استریل شده باشند.

از آنجا که ابزار و تجهیزات مورد استفاده در پزشکی از مواد اولیه مختلف با مقاومت های فیزیکی و مکانیکی متفاوتی تولید می شوند، در نتیجه برای استریل آنها نمی توان در شرایط یکسان رفتار نمود. برخی ابزار و تجهیزات به روش بخار، برخی با اتیلن اکساید، برخی گاما، برخی با فرمالدئید و برخی با گاز پراکسید هیدروژن استریل می شوند.

استریل با گاز پراکسید هیدروژن با نام استریل پلاسما نیز شناخته می شود. برای استریل با این روش خاص نیازمند محصولات بسته بندی خاص نیز هستیم. این محصول خاص با نام رول استریل پلاسما شناخته می شود که در ساختار آن از کاغذ تایوک و فیلم شفاف استفاده شده است. وزن سبک و مقاومت بالا و قابلیت خوبی که این بسته بندی در هنگام استفاده دارا می باشد، از مهمترین گزینه های محبوبیت این نمونه رول ها می باشد.

رول کاغذی پلاسما

سفارش ارزان رول کاغذی پلاسما مرغوب

چنانچه قصد سفارش رول پلاسما برای خرید عمده را دارید و در خرید خود زمان موضوع مهم و قابل توجه شما است، می توانید در این زمینه با مشاورین فروش این مجموعه در تماس باشید و برای یک خرید حرفه ای و قیمت مناسب کمک بگیرید.

خرید رول استریل مناسب برای انواع روش های استریل در این نمایندگی به سادگی برای تمامی متقاضیان این محصول در سراسر کشور امکان پذیر می باشد. می توانید تنها با یک تماس ساده تمامی انواع محصولات بسته بندی استریل پر کاربرد در پزشکی و دندانپزشکی را به راحتی خریداری کنید.

انواع رول استریل، کاغذ کرپ بیمارستانی و انواع پاکت های مدیکال در این نمایندگی با مناسب ترین قیمت بازار برای متقاضیان این محصولات در سراسر کشور عرضه می شود. رول استریل در ابعاد مختلف از ۵ سانت تا ۴۰ سانت با طول ۷۰ متری در کنار سایر محصولات با بهترین و ساده ترین شرایط فروش عرضه می شود.

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *