یکی از مهمترین ابزارهایی که در دندانپزشکی کاربرد فراوانی دارد، پیزو ریمر دندانپزشکی نام دارد؛ دندانپزشکان معمولاً برای تراش دادن قسمت های سخت دندان مانند عاج که با ابزارهای معمولی نمی توان آن را تعمیر نمود، از این ابزار استفاده نموده و توسط آن موجب باز شدن کانال دندان به صورت خطی شده و سپس عملیات ترمیم را آغاز می نمایند؛ شما می توانید برای خرید این محصول در حجم عمده، با متخصصان و کارشناسان سایت ما تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب کنید.

خرید پیزو ریمر الکتریک دندانپزشکی با حجم عمده

تقسیم بندی پیزو دندانپزشکی

تقسیم بندی پیزو دندانپزشکی خرید پیزو ریمر برای دندان پزشکان از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، چرا که با استفاده از این ابزار کلیه جراجی های دندانپزشکی که نیاز به برش استخوان وجود دارد را می توان به راحتی انجام داد.
شاید برای شما نیز جالب باشد بدانید که در ابتدا پیزو ریمر دندانپزشکی تنها برای جرمگیری دندان کاربرد داشت، اما به مرور زمان و با گسترش علم و فناوری کارایی این ابزار نیز تغییر کرد و در حال حاضر برای انجام عملهای جراحی دندان از آن استفاده های فراوانی می شود.
پیزو ریمر با استفاده از نوساناتی که دارای فرکانس بالایی هستند، باعث تولید ارتعاشات مکانیکی شده و به این صورت با اعمال نیرو باعث برش استخوان می شود.
شایان ذکر است که این ابزار مهم و کاربردی به اندازه های مختلفی تقسیم بندی می شود و در هر بسته از آن 6 عدد پیزو ریمر وجود دارد که هر کدام ضخامت خاص خود را دارا می باشند و متناسب با سایز دندان و عمق استخوان، توسط دندان پزشک انتخاب شده و مورد استفاده قرار می گیرد.
از جمله مهمترین مزایای استفاده از این محصول در انجام امور دندانپزشکی، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برش دقیق 
  • حفاظت کامل از عصب دندان
  • بالا رفتن کنترل در حین انجام عمل جراحی
  • به وجود آوردن محیطی عاری از خون
  • کاهش استرس در حین عمل

قیمت کلی پیزو ریمر دندانپزشکی

قیمت کلی پیزو ریمر دندانپزشکی قیمت پیزو دندانپزشکی با توجه به پارامترهای مختلفی تعیین می شود؛ به عنوان مثال برند سازنده آن چه کشوری است؟ در تهیه آن از چه مواد اولیه ای استفاده کرده اند و کارایی منحصر به فرد آن چیست؟
معمولاً بهترین جنسی که این ابزار را به وسیله آن تولید می نمایند استیل ضد زنگ می باشد، چرا که در هنگام انجام ترمیم و بازسازی دندان، رطوبت زیادی به این ابزار برخورد کرده و اگر ضد آب نباشد، خیلی زود کیفیت و کارایی خود را از دست می دهد.
همچنین گاهی انجام برخی از عملهای جراحی دندان پیچیده بوده و پیزو ریمر باید از مقاومت بالایی در برابر شکستگی برخوردار باشد تا دندانپزشک بتواند با خیال راحت به کار خود پرداخته و عملکرد خوبی ارائه دهد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *