رادیوگرافی از جمله کارهای پزشکی مهم است که به وسیله آن می‌توان وجود مشکل در هر یک از اعضای بدن از جمجمه گرفته تا دندان را تشخیص داد. 

در این کار یک عکس تهیه می‌شود که به وسیله فیلم رادیو گرافی این کار انجام می‌گیرد. 

در ادامه با ما همراه باشید تا در این زمینه اطلاعات تکمیلی به شما عزیزان ارائه کنیم؛ 

فروش فیلم رادیو گرافی صنعتی در بازار تهران

ارزیابی کامل فیلم رادیوگرافی کداک

ارزیابی کامل فیلم رادیوگرافی کداک فیلم رادیو گرافی چیست؟ دستگاهی است است که با استفاده از آن می‌توان عکسی از عضوهای درون بدن به وسیلهٔ پرتوهایی مانند ایکس و گاما تهیه کرد. 

از جمله مهم‌ترین شرکت‌های ساخت آن کداک است. فیلم رادیوگرافی کداک محصولی از شرکت آمریکایی است. 

محصول ساخت این شرکت بسیار با کیفیت بوده و از آنجایی که تصویر ایجاد شده در آن بسیار مرغوب است، در لیست بهترین تجهیزات پزشکی قرار دارد. 

فیلم رادیو گرافی کداک دارای یک پایه است که عمدتا از جنس پلی‌ آتن است تا هم سبک باشد و هم در عین سبکی مقاومت زیادی جهت نگه داشتن اجزا داشته باشد. 

امولسیون بخش حیاتی این فیلم است که در واقع پرتوهایی که تابیده می‌شوند  روی آن اثر گذاشته و باعث می‌شود که اطلاعات مورد نیاز ثبت و ضبط شود. این بخش عمدتا از جنس هالید نقره است و جنس امولسیون از ماده ژلاتینی است که سبب دادن انعطاف به آن می‌شود. 

بخش‌های دیگر که عمدتا نقش حفاظتی دارند، دو لایه در اطراف امولسیون هستند که جنس آن‌ها هم از ژلاتین است با این تفاوت که با افزودن موادی این ژلاتین‌ها را اندکی سفت و سخت می‌کنند تا از ایجاد فشار و صدمه‌ای فیزیکی به امولسیون جلوگیری شود. 

محصول ساخته شده کداک دارای سرعت مختلفی هستند که بهترین نوع آن E_spead است. هر چه سرعت مناسب باشد فرایند ثبت اطلاعات نیز به درستی و دقت انجام شود. 

نحوه عملکرد آن به این شکل است که پرتو پس از برخورد به امولسیون سبب می‌شود که نقره هالید یونیزه شود، یعنی یون مثبت به منفی و یون منفی به مثبت تبدیل شود و به این ترتیب قسمت‌هایی که روشن هستند تیره و قسمت‌هایی که تیره هستند روشن بیفتند. 

واحد خرید فیلم رادیو گرافی صنعتی

واحد خرید فیلم رادیو گرافی صنعتی با توجه به افزایش مراکز پزشکی رادیولوژی و نیاز روز افزون به آن‌ها، تامین فیلم‌های رادیو گرافی نیز به مسئله مهمی تبدیل شده است و معمولا سعی می‌شود که نوع باکیفیت و صنعتی آن تهیه شود. 

متقاضیان می‌توانند جهت خرید فیلم رادیوگرافی کداک و انواع صنعتی این فیلم‌ها به سایت اینترنتی معتبر واحد خرید و فروش فیلم رادیوگرافی ما مراجعه و سپس اقدام به ثبت سفارش نمایند. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *