خرید اینفیوژن پمپ یکبار مصرف را می توانید در بازار های مختلفی از شهر های بزرگ کشور مشاهده کنید این محصول با حجم عمده ای به فروش می رسد. این محصول با حجم عمده ای که دارد به شما کمک می کند تا با هزینه کمتری محصول را به دست آورید.

خرید اینفیوژن پمپ یکبار مصرف با حجم عمده

شناخت دقیق ساختار پمپ اینفیوژن

شناخت دقیق ساختار پمپ اینفیوژن ساختار پمپ اینفیوژن برای تزریق داروها ، مایعات و فرآورده های خونی به بالا استفاده قرار می گیرد وظیفه این پمپها  سرم تزریقی به سیاه رگ را تنظیم می کنند.
اینفیوژن پمپها در دو نوع تقسیم شده اند مانند الکترونیکی و یک بار مصرف مکانیکی از ویژگی های بارز فقط تنها پمپ اینفیوژن می باشد که از خطرات جلوگیری می کند.
به طور مثال دستگاه پمپ اینفیوژن در کنار تخت بیمار نصب شده تا مواقعی که بیمار احساس درد داشت بتواند خود به تنهایی دکمه آن را فشار دهد.
با فشار دادن دکمه یک دوز مشخص شده از دارو با کمک دستگاه پمپ وارد بدن بیمار می شود دیگر مزایای استفاده از پمپ اینفیوژن یکبار مصرف عبارتند از،
با وزن سبکی که دارد بیمار به راحتی می تواند از آن استفاده کند، عدم نیاز به باطری برق، هزینه برای نگهداری و تعمیرات ندارد، عفونتی را به بیمار منتقل نمی کند.
این دستگاه طول عمر بسیار بالایی را دارا می باشد، دستگاه پمپ دارای صفحه نمایش رنگی و لمسی نیز می باشد. در این دستگاه پمپی سیستم خطا به طور خودکار وجود دارد.
این دستگاه توانسته قابلیت اتصال به سیستم اطلاعات بیمارستانی را دریافت کند اگر در مسیر اشتباهی تزریق مایع رخ دهد آلارم ها فعال می شوند و صدایی را از خود ایجاد می کنند.

قیمت نمایندگی اینفیوژن پمپ یکبار مصرف

قیمت نمایندگی اینفیوژن پمپ یکبار مصرف نمایندگی قیمت پمپ اینفیوژن یکبار مصرف را را در کارخانه به ثبت می رساند این محصول با سعی زیاد طراحان و همچنین دستگاه های پیشرفته تکنولوژی توانسته یک دستگاه پمپ اینفیوژن با کیفیت و مرغوب را به تولید برسانند.
بعد از به پایان رسیدن ساخت محصول آن را همراه با برند های بالا و استاندارد های لازم با کمک ماشین های حمل و نقل به فروشگاه های لوازم پزشکی عرضه می کنند.
کاربرد این دستگاه در بیمارستانها می باشد به طور مثال نمایندگی محصول را به فروشگاه هایی که گرد هم آمده اند و محصول را با همفکری هم به فروش می رسانند محصول را منتقل می کند.
و فروشنده باید با دستور نمایندگی محصول را با قیمت های مناسب و ارزان به فروش برساند قیمت مناسب این مجصول باعث شده تا مخاطبین زیادی از هر کشوری را به خود جذب کند.
 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *