هرکارهای پر خطری مانند جراحی نیازمند لوازمی هستند که کاملا تمیز و عاری از هرگونه میکروب باشند. به همین دلیل این روزها پک جراحی عرضه می‌شود که از جمله پک‌های ضروری در کادر درمان است. 

در ادامه با ما همراه باشید تا درباره پک استریل یکبار مصرف جراحی و نحوه انتخاب آن اطلاعاتی مفید و تکمیلی در اختیارتان قرار دهیم؛ 

فروش پک جراحی استریل یکبار مصرف در مشهد

نحوه انتخاب پک استریل یکبار مصرف

نحوه انتخاب پک استریل یکبار مصرف در جراحی‌ها همواره باید لباس جراح، بیمار و وسایل مورد استفاده در جراحی بیمار استریل باشد. 

به منظور استریل از اشعه گاما و نوعی گاز استفاده می‌کنند و سپس آن را در شرایط خلاء بسته بندی می‌کنند تا میکروب‌ها و باکتری‌ها به سطوح آن‌ها نفوذ نکند. 

پک‌های جراحی دو نوع هستند که عبارت است از پک جراحی یکبار مصرف و پک جراحی چند بار مصرف. 

این روزها استفاده از نوع یکبار مصرف آن بسیار متداول شده است، چرا که بعد از مصرف نیازی به ضدعفونی و مصرف دوباره نیست. 

در انتخاب پک استریل یکبار مصرف باید تجهیزات درون پک توجه کرد. قسمت ثابت این پک که در همه پک‌ها وجود دارد، گان جراحی و شان بیمار است. 

گان لباسی است که جراح به تن می‌کند و شان نیز مربوط به لباس بیمار است. 

برخی پک‌ها دارای انواع مختلفی از شان هستند. 

برخی از آن‌ها حاوی شان رومیزی است که به منظور پوشاندن تختی که بیمار قرار است روی آن جراحی شود، مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

همچنین برخی‌ها حاوی شان قسمتی یا سوراخ‌دار هستند که در زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که تنها قرار است قسمتی از بدن جراحی شود و سوراخ شان روی آن قسمت قرار می‌گیرد و سایر نواحی را می‌پوشاند. 

پک‌های استریل می‌توانند حاوی تیغه‌های مخصوص جراحی باشند که یکبار مصرف هستند. 

لازم به ذکر است که انتخاب این پک‌ها تا حدودی به نوع جراحی نیز بستگی دارد و مطمئناً برخی پک‌ها مانند پک جراحی زایمان با پک‌های دیگر اندکی متفاوت خواهد بود. 

شرکت توزیع رول پک استریل پانسمان

شرکت توزیع رول پک استریل پانسمان رول پک استریل پانسمان، پارچه‌هایی از جنس پنبه و استریل هستند که جهت پوشاندن محل زخم و جلوگیری از نفوذ عوامل بیماری و میکروب به زخم می‌شوند. 

این رول‌ها می‌توانند دارای شصت الی صد و بیست پارچه با ابعاد مربعی یا مستطیلی شکل باشند که دارای توانایی جذب رطوبت و جلوگیری از آلودگی باشند. 

پک‌ها بر اساس نوع جراحی و وسایل گنجانده شده در آن و نحوه بسته بندی قیمت متفاوتی دارند. 

مشتریان می‌توانند جهت تهیه انواع پک جراحی و رول استریل پانسمان به سایت اینترنتی معتبر ما مراجعه و سپس اقدام به ثبت سفارش نمایند. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *