یکی از بهترین انواع مواد کامپوزیت دندان آلمانی است که به دلیل استفاده از بهترین مواد اولیه تولید کننده به کامپوزیتی دست یافته که هماهنگی رنگش با دندان طبیعی بسیار نزدیک بوده و تفاوتی بین رنگ دندان و کامپوزیت مصرفی روی آن نیست.

به همین دلیل پیشنهاد می شود که مصرف کننده به علت کیفیت بالا از مواد کامپوزیت دندان آلمانی  برای دندان خرید کند تا با خیالی آسوده از داشتن دندان هایی زیبا لذت ببرد.

خرید انواع مواد کامپوزیت دندان آلمانی

مشخصات انواع مواد کامپوزیت دندان آلمانی

مشخصات انواع مواد کامپوزیت دندان آلمانی مواد کامپوزیت دندانپزشکی معمولا از نوعی خمیر پلاستیک و نوعی لیمنت سرامیکی ساخته شده که جدا از هم واکنشی ندارند و همراهی این دو ماده با لیزر آن را به ماده ای سخت تبدیل می کند

بهترین نوع کامپوزیت دندان آن است که وقتی اشکالات دندان با آن برطرف شد سایه روشن نداشته باشد و دقیقا همرنگ دندان باشد و قسمت پر شدگی با سایر قسمت های دندان تشخیص داده نشود. این نوع کامپوزیت به راحتی روی دندان شکل می گیرد و سطحی صاف ایجاد کرده و می توان این ماده را به شکل اولیه دندان شکل داد پس شگل پذیری آسانی هم دارد و به آسانی جاهای اضافی تراش داده می شود این نوع کامپوزیت دارای استحکام بالایی است و سختی آن نظیر سختی دندان طبیعی بوده پس به آسودگی می توان به صورت عادی از خوردن انواع غذا و خوراکی ها لذت برد و نگران ایجاد اشکال برای دندان نشد. در این نوع کامپوزیت از سرامیک استفاده شده که همین باعث ثبات رنگ و سختی آن می شود و بیشترین تشابه را با دندان طبیعی ایجاد می کند.

با خرید مواد کامپوزیت دندان آلمانی شما می توانید مطمئن باشید از بهترین و باکیفیت ترین مواد کامپوزیت استفاده کرده اید که بیشترین همرنگی با دندان و مقاومت بالایی دارد و سلامت دندان شما را برای طولانی مدت تضمین می کند.

وارد کننده مواد کامپوزیت دندان آلمانی

وارد کننده مواد کامپوزیت دندان آلمانی در کشور ما هنوز این فن آوری و ساخت کامپوزیت به شکل جدی آن دنبال نشده پس باید به واردات مواد کامپوزیت دندان فکر کرد و این مواد را از سایر کشور ها تهیه و مصرف کرد که اصولا بهترین تولید کنندگان این مواد آلمانی هستند.

به همین دلیل وارد کننده سعی دارد بهترین نوع کامپوزیت وارداتی را از کشور آلمان به فراوانی تهیه و در بازار ابزار دندانپزشکی طوری توزیع کند که همه بتوانند از این کامپوزیت استفاده کنند البته به دلیل وجود تحریم های ظالمانه آمریکا چون ما نمی توانیم این کامپوزیت را به صورت مستقیم از کشور آلمان وارد کنیم و گاهی واردات این محصول نیاز به چند واسطه دارد این مواد با قیمتی گران به دست ما می رسد اما به دلیل مرغوبیت این نوع کامپوزیت بهتر است ریسک گرانی را بپذیریم ولی مطمئن مصرف کنیم.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *