امروزه با توجه به وجود تحریم ها و شرایط نا مساعد اقتصادی واردات مواد مورد نیاز در صنعت داروسازی، پزشکی و دندان پزشکی بسیار سخت و پر هزینه است.

مواد کامپوزیت دندان ایرانی از جمله نوآوری ها تولیدات داخلی ارزشمند است که در این شرایط بسیار موثر است.  برای اطلاع از وضعیت و شرایط بازار فروش مواد کامپوزیت دندان ایرانی می‌توانید با واحد مشاوره و فروش مجموعه ما تماس بگیرید.

بازار فروش مواد کامپوزیت دندان ایرانی

اهمیت تولید مواد کامپوزیت دندان در ایران

اهمیت تولید مواد کامپوزیت دندان در ایران امروزه دانش دندان پزشکی توسعه کشور پیشرفت بسیار چشمگیری داشته و شاید کمتر کسی نام کامپوزیت دندان را نشنیده باشد.  کامپوزیت دندان یکی از بخش های اصلی و پرکاربرد دندان پزشکی نه تنها در ایران بلکه در تمام جهان است.

در گذشته برای پر کردن دندان های آسیب دیده از ماده ای استفاده می شد که دوام و استحکام کافی نداشت و در ضمن عمل پر کردن دندان با آن ماده که اصطلاحا به آن آمالگام گفته می شد برای مراجعه کننده سخت که درد آور و بسیار دردسر ساز بود.

امروزه مواد کامپوزیتی جایگزین همان ماده شده و کار را هم برای دندان پزشکان و هم برای مراجعه کنندگان بسیار آسان کرده است.  در ضمن استحکام و کیفیت مواد کامپوزیت دندان بسیار بالا و فوق العاده است.

مسلما بعد از اثبات کارایی این مواد و رضایت مراجعه کنندگان تولید و فروش و استفاده از مواد کامپوزیت دندان در سراسر جهان به سرعت رونق یافت. اما وضعیت کشورمان ایران با سایر کشورها متفاوت است. ما در داخل کشور محققان و دانشمندان با پشتکار و خلاقیت داشتیم که توانستند مواد کامپوزیت دندان را در داخل کشور تولید کنند.

مواد کامپوزیتی که در دندان پزشکی از آنها استفاده می‌شوند به قدری متنوع و پرکاربرد هستند که دستیابی به فرمولاسیون همه آنها با کیفیت عالی و قیمت مناسب به دلیل تولید داخلی اهمیت بسیار فراوانی داشته است.

سازمان ها و تشکیلات مشخصی در سطح کشوری و بین المللی در طی اجرای پروژه طراحی و تولید مواد کامپوزیت ناظر بوده و کنترل کیفیت و تائید نهایی هم در داخل و هم داخلی خارج از کشورمان در سطح بین المللی طبق اصول استاندارد های مشخص و سخت گیرانه انجام شده است.

تولید انواع مواد کامپوزیت دندان ایرانی

تولید انواع مواد کامپوزیت دندان ایرانی بازار مواد کامپوزیت دندان از نظر  تولید و فروش در داخل ایران بسیار پر نوسان است. محققان و تولید کنندگان در تلاش هستند که همواره با نوآوری های حاصل از علم و دانش خود، بتوانند هزینه واردات این مواد گران قیمت را کاهش داده و در عوض نمونه های داخلی با کیفیت را با هزینه کمتر تولید کنند. 

خوشبختانه تولید مواد کامپوزیت دندان در ایران با شکست مواجه نشده است و دانشمندان ما در این زمینه بسیار موفق عمل کرده اند. اگر قصد اطلاع بیشتر درباره پروژه های تولید انواع مختلف این محصولات را داشته و یا قصد خرید یا سرمایه گذاری در این زمینه دارید تجربیات و اطلاعات کارشناسان و مشاوران ما می‌تواند برای شما عزیزان بسیار موثر واقع گردد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *