بسیاری از تجهیزات نیاز نیاز به نگه داری در شرایط استریل و بهداشتی دارند. این موضوع در مراکز درمانی و دندانپزشکی ها نمود بیشتری پیدا می کند. به طور ویژه دستگاه رول پک نیمه اتوماتیک برای بسته بندی تجهیزات درمانی به صورت استریل شده مورد استفاده قرار می گیرد. این مجموعه با بهره گیری از بهترین متخصصان و فناوری روز دنیا اقدام به تولید و ساخت دستگاه رول پک در اندازه ها و طرح های مختلف می نماید.    

تولید کننده دستگاه رول پک نیمه اتوماتیک

خصوصیات ویژه دستگاه رول پک نیمه اتوماتیک

خصوصیات ویژه دستگاه رول پک نیمه اتوماتیک دستگاه رول پک نیمه اتوماتیک یکی از تجهیزات مهم و ضروری در مراکز درمانی و دندان پزشکی ها می باشد. به طور ویژه این دستگاه برای بسته بندی و نگه داری از تجهیزاتی که نیاز به محیط استریل شده دارند، استفاده می شود. این دستگاه با دوخت رول به نگه داری از تجهیزات کمک شایانی می کند.

از آنجا که از رول پک بسیار مقرون و به صرفه و ارزان قیمت می باشد، این دستگاه در دندانپزشکی ها و مراکز درمانی بسیار ضروری می باشد. این دستگاه با توجه به محیط های مختلف و شرایط گوناگون تولید و عرضه می شوند و تنوع بسیار بالایی دارند. به طور کلی این دستگاه ها دارای ویژگی های زیر می باشند.

  • نفوذ ناپذیری بسیار بالایی دارند و از ورود انواع باکتری ها، میکروب ها و میکروارگانیسم ها جلوگیری می کنند.
  • با بسته بندی تجهیزات مختلف با این دستگاه، طول عمر آن ها افزایش می یابد.
  • تجهیزات پک شده ماندگاری بسیار بالایی داشته و تا وقتی که از آن ها استفاده نشود، همواره به صورت استریل شده باقی می مانند. 
  • با توجه به حساسیت کار، در ساخت دستگاه رول پک از استانداردهای خاصی استفاده می شود.

قیمت دستگاه رول پک نیمه اتوماتیک

قیمت دستگاه رول پک نیمه اتوماتیک از اصلی ترین ضروریات دندانپزشکی ها و مراکز درمانی دستگاه رول پک نیمه اتوماتیک می باشد. این وسیله با بسته بندی انواع تجهیزات درمانی به صورت بهداشتی و استریل شده، مانع ورود انواع میکروب ها و باکتری ها به درون آن می شود. همچنین از دیگر مزیت های این دستگاه مقرون و به صرفه بودن آن است و استفاده از آن را بسیار اقتصادی جلوه می دهد.

این دستگاه در طرح های مختلف برای محیط ها و مصارف گوناگون ساخته  می شود. قیمت دستگاه رول پک نیز با توجه به طرح، ابعاد، برند و امکانات آن متغیر می باشد. در صورت تمایل به آگاهی از قیمت این دستگاه ها، می توانید با ما در تماس باشید.

این مجموعه با در نظر گرفتن انواع استانداردها وبهره گیری از بهترین متخصصان و فناوری مدرن، با کیفیت و قیمتی مناسب اقدام به تولید این دستگاه ها می نماید. خریداران پس از کسب اطلاعات لازم، می توانند نسبت به خرید این دستگاه ها اقدام نمایند. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *