دستگاه سیلر اتوماتیک دندانپزشکی یکی از مهمترین تجهیزاتی است که در دندان پزشکی ها باید وجود داشته باشد. استفاده از این دستگاه علاوه بر این که موجب رعایت بهداشت می شود، سرعت کار را نیز به شکل قابل توجهی افزایش می دهد. شرکت ما به عنوان توزیع کننده برتر کشور در زمینه تجهیزات پزشکی و دندان پزشکی شناخته می شود. توزیع انواع دستگاه سیلر در سراسر کشور توسط شرکت ما صورت می گیرد و بزرگترین هدف ما رضایت مشتریان است.

توزیع انواع دستگاه سیلر اتوماتیک دندانپزشکی مرغوب

مشخصات دستگاه سیلر اتوماتیک دندانپزشکی

مشخصات دستگاه سیلر اتوماتیک دندانپزشکی همانطور که بیان شد وجود دستگاه سیلر اتوماتیک برای هر مطب دندان پزشکی لازم و ضروری است. در ادامه به بعضی از ویژگی های این محصول خاص اشاره می کنیم:

1- فقط کافی است طول و مقدار کیسه های پلاستیکی و کاغذی را طبق نیاز تنظیم کنید و برنامه را شروع کنید، سپس دستگاه به طور خودکار کیسه ها را تغذیه، برش و مهر و موم می کند.

2- برش، مهر و موم و چاپ کیسه های پلاستیکی کاغذی را می توان به طور جداگانه یا همزمان برای بهبود بهره وری کار انجام داد.

3- تنظیم فاصله بین برش و لبه های مهر و موم بسته به نوع استفاده متفاوت خواهد بود که با این دستگاه به راحتی می توان حاشیه مرو نظر را ایجاذ کرد.

4- در صورت لزوم، چندین رول کیسه پلاستیکی کاغذی با عرض های مختلف می تواند به طور همزمان در دستگاه بارگیری شود تا با قطع همزمان لبه ها ، کارایی عملکرد آن بهبود یابد.

5- صفحه نمایش لمسی خازنی 5 اینچی با سیستم عامل اندروید، که دارای ویژگی های رابط کاربری گرافیکی، سیستم کنترل تک تراشه، ساعت داخلی و تنظیمات پارامترهای قابل تنظیم و ذخیره سازی خودکار با توابع خواندن صدا، و اتصال به وای فای و غیره است.

6- از صفحه کنترل لمسی رنگی داخلی می توان برای تنظیم یا تغییر پارامترهای عملیات استفاده کرد.

7- دما با میکرو رایانه کنترل می شود که میزان خظای آن یک درصد می باشد. همچنین بازه تغییرات دما بین 60 تا 220 درجه سانتیگراد متغیر است.

8- فقط 40 ثانیه زمان نیاز است تا دمای محیط به 180 درجه سانتیگراد برسد گه این به معنی کارایی بالا و صرفه جویی در انرژی است.

با توجه به موارد ذکر شده می توان به این نتیجه رسید که وجود این دستگاه برای هر دندان پزشکی بسیار واجب است. شما می توانید برای تهیه این محصول از طریق نمایندگی های ما اقدام نمایید.

فروشنده برتر دستگاه سیلر اتوماتیک دندانپزشکی مرغوب

فروشنده برتر دستگاه سیلر اتوماتیک دندانپزشکی مرغوب شرکت ما از ابتدای مسیرش همیشه به دو اصل وفادار بوده است، ارائه محصولات با کیفیت و کسب رضایت مشتریان. پایداری به همین دو اصل پس از سالیان طولانی فعالیت باعث شده تا ما به عنوان فروشنده برتر دستگاه سیلر انتخاب شویم. اکنون و در ادامه مسیر مسئولیت ما بیشتر می شود و به همین خاطر تمام سعی و توان خود را به کار می بندیم تا همچنان شما را راضی نگه داریم و محصولاتی با استاندارد جهانی را به شما عرضه کنیم.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *