دستگاه رول پک اتوکلاو

دستگاه رول پک اتوکلاو ایرانی را می توان یکی از نمونه دستگاه های پر کاربرد در امر استریل ابزار و تجهیزات پزشکی دانست. تولید این دستگاه در ایران توسط تعداد کمی از تولید کنندگان انجام می شود. علاوه بر تولیدات داخلی این دستگاه نمونه های وارداتی آنها را نیز می توانید از ظریق این نمایندگی با مناسب ترین قیمت تهیه نمایید.

دستگاه رول پک اتوکلاو

مشخصات فنی دستگاه رول پک اتوکلاو

دستگاه رول پک اتوکلاو

 

مشخصات فنی برای هر یک از نمونه دستگاه های رول پک اتوکلاو یکسان نبوده و هر یک از این دستگاه ها با توجه به طراحی ظاهری و نوع اعداف کاربری که برای آنها طراحی می شوند متفاوت از یکدیگر می باشند. یکی از ویژگی های مشترک بین تمامی دستگاه ها عرض دوخت آنها می باشد. عرض دوخت در تمامی این دستگاه ها 12 میلی متر است.
کار اصلی دستگاه های رول پگ برش و دوخت انواع رول پک های استریل است. انواع رول های ویپک عبارتند از:

  1. رول استریل اتوکلاو
  2. رول استریل اتیلن اکساید
  3. رول استریل پلاسما

دمای دوخت دستگاه ها را با توجه به نوع رول پک ها می توان تنظیم نمود. البته دستگاه های رول پک نیمه اتومات عمدتا برای کلینیک های دندانپزشکی مناسب هستند و برای بیمارستان ها و کارگاه های تولیدی پک های استریل پزشکی از مدل های تمام اتومات این دستگاه ها استفاده می شود. نمونه دستگاه های تمام اتومات قابلیت های بیشتری داشته و سرعت دوخت بالاتری دارند.
[box shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”;” ]بسیاری از این دستگاه ها قابلیت چاپ و. پرینت نیز دارند. برخی مدل ها نیز دارای سیستم های صرفه جویی برای مصرف انرژی هستند که در صورت عدم استفاده از دستگاه، باعث خاموش شدن موتور دستگاه می شود.[/box]

دستگاه رول پک اتوکلاو

مرکز فروش دستگاه رول پک اتوکلاو

تولید دستگاه رول پک در ایران برای کاربرد های مختلف ویژه مطب ها و مراکط درمانی با قابلیت های مناسبی انجام می شود. در این مرکز فروش دستگاه رول پک که به صورت آنلاین نیز فعالیت می کنند. برای خرید بهترین نوع این دستگاه ها با توجه به نوع استفاده خود می توانید با مشاور فروش مجموعه در تماس باشید. با کمک یک مشاوره حرفه ای می توانید بهترین بالاترین کیفیت را در خرید با مناسب ترین قیمت تجربه کنید.

علاوه بر انواع مدل های دستگاه های رول پک می توانید انواع رول های استریل با کیفیت ایرانی را نیز از طریق این نمایندگی خریداری نمایید. بهترین نمونه محصولات بسته بندی استریل را با مناسب ترین قیمت تنها با یک تماس در هر کجای ایران که باشید می توانید به راحتی تهیه کنید. در صورت لزوم می توانید برای سفارش تولید محصولات بسته بندی مانند انواع پاکت های اتوکلاو در ابعاد دلخواه نیز ثبت سفارش داشته باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *