رول تایوک ارزان

نمایندگی پخش محصولات بسته بندی استریل پزشکی رادپینا این افتخار را دارد که در زمینه توزیع بهترین رول تایوک ارزان قیمت با کیفیت بالا در سراسر کشور دسترسی های آسانی را برای خریداران عمده فراهم نموده است. در این نمایندگی قیمت مناسب با کیفیت بالا را می توانید در زمینه تهیه انواع رول های بسته بندی استریل اتوکلاو و پلاسما به سادگی تجربه کنید.

رول تایوک ارزان

موارد استفاده از رول تایوک ارزان

رول تایوک یا همان رول استریل پلاسما یکی از مهمترین ابزار در استریل ابزار و تجهیزات پزشکی و بیمارستانی است که از نظر شکل ظاهری به رول های اتوکلاو شباهت دارد با این تفاوت که تنها در رنگ سفید تولید می شود.

این محصول نیز در قالب رول های 70 متری می باشد و ساختار آن را یک لایه کاغذ پزشکی از نوع تایوک و یک لایه فیلم شفاف تشکیل می دهد. ساختار عملکردی این بسته بندی ها به گونه ای است که وقتی درون دستگاه برای انجام فرآیند استریل با روش مورد نظر، قرار می گیرند، منافذ کاغذ پزشکی مورد استفاده در بسته بندی باز می شود تا ذرات عامل گند زدا وارد بسته بندی شده و ابزار و وسایل داخل بسته بندی را به طور کامل استریل کند.

بعد از پایان فرآیند نیز این منافذ بسته می شود و بسته بندی تا زمانیکه باز نشده باشد، مانند یک سد محکم و بسیار قوی در برابر نفوذ میکرو ارگانیسم ها عمل می کند. این بسته بندی ها در برابر پارگی و سوراخ شدن مقاوم هستند و مدت زمان استریل ماندن ابزار و تجهیزات را تا چند برابر افزایش می دهند.

رول تایوک ارزان

قیمت روز رول تایوک ارزان صادراتی

فروش رول تایوک نیز مانند هر محصول دیگری معمولا با قیمت روز انجام می شود. نمونه های صادراتی این محصول که توسط نمایندگی های توزیع بهترین رول های بسته بندی استریل قابل دسترسی می باشد از جمله محصولات با کیفیت این بازار هستند که برای فرآیند استریل ابزار و تجهیزات بیمارستانی به عنوان مناسب ترین گزینه از نظر کیفیت و قیمت می باشند.

رول تایوک معمولا در دو نوع متفاوت از یکدیگر شناخته شده است. رول تایوک پارچه ای که برای لیبل در صنایع مختلف استفاده می شود و رول تایوک کاغذی که در پزشکی برای بسته بندی های استریل استفاده دارد.

رول تایوک در پزشکی نیز یا تنها در قالب کاغذ بسته بندی استفاده می شود یا همانند رول های بخار به صورت پک بسته بندی استفاده می شود. رول های تایوک که به صورت پک هستند از دو لایه کاغذی و فیلم شفاف تشکیل شده اند. لایه کاغذی همان کاغذ تایوک است که در طول فرایند استریلیزاسیون عملکرد بسیار مهمی دارد.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!