رول تایوک عرض 5 سانت

فروشنده معتبر رول تایوک بدون شک یکی از جمله افرادی است که می تواند نقش بسزایی در اقتصاد بازار تولید تجهیزات پزشکی مصرفی و یکبار مصرف داشته باشد. چراکه بسیاری از واحد های تولیدی و حتی وارد کنندگان در زمینه فروش با مشکلات عدیده ای مواجه هستند. در زمینه فروش رول تایوک در عرض های مختلف می توانید روی تیم فروش حرفه ای این مجموعه حساب کنید.

رول تایوک عرض 5 سانت

موارد کاربرد رول تایوک عرض 5 سانت درجه یک

رول تایوک با عرض 5 سانت از جمله محصولات مصرفی در پزشکی می باشد که عمده محل مصرف و استفاده این محصول در مراکز درمانی بزرگ و کوچک همچون بیمارستان ها و درمانگاه ها و نیز صنایع بسته بندی پزشکی می باشد.

این محصولات در زمینه بسته بندی های استریل مصرف دارند و هر جا که نیاز به استریل تجهیزات و ابزار پزشکی با مقاومت کم باشد از این نوع بسته بندی برای سیستم های استریل با دما و رطوبت پایین استفاده می شود.

از نظر میزان دسترسی این محصولات را می توان در بازار های مختلف در سراسر کشور تهیه نمود. بسته به حجم مصرفی شما مراکز متعددی قابلیت تامین این محصول را خواهند داشت که البته هزینه های خرید این مراکز متفاوت خواهد بود.

رول های تایوک یا پلاسما با عرضه 5 سانت و طول 70 متری در بسته بندی های 12 عددی با برچسب اصالت از طریق این نمایندگی با نازلترین قیمت در حال عرضه می باشد که برای خرید این محصول می توانید با مشاورین فروش در جهت همکاری در موارد مختلف در تماس باشید.

رول تایوک عرض 5 سانت

قیمت ارزان رول تایوک عرض 5 سانت

قیمت رول تایوک یا رول استریل پلاسما در حقیقت بر اساس هر سانت این محصول محاسبه می شود. این رول های 70 متری که در صنعت بسته بندی پزشکی مورد استفاده هستند در عرض های مختلف 5، 7.5، 10، 15، 20، 25، 30، 35 و 40 سانتی در بازار مصرف موجود می باشند.

در بازار فروش رول 5 سانت و دیگر ابعاد این محصولات موضوع مورد اهمیت در قیمت طول 70 متری این محصولات اهمیتی ندارد، چرا که قیمت هر سانت در عرض محصول که در سطر قبل ذکر شدند، ضرب می شود.

قیمت ارزان این محصولات می تواند بر اساس برند تولید کننده نیز تعیین شود. از این رول ها در بازار برند های مختلفی وجود دارد. برای مثال تولید کنندگان ایرانی، چینی، نروژی و برخی دیگر کشور ها بر اساس سطح تقاضای بازار محصولات خود را عرضه می کنند. هر برند نیز مشتریان خاص خود را دارد.

از نظر کیفیت تقریبا تمامی برند ها در سطح یکسانی هستند. ولی از نظر قیمت تفاوت های فاحشی میان این محصولات وجود دارد. نوسانات بازار ارز نیز تاثیر زیادی در این تفاوت ها داشته و استعلام قیمت ها چنانچه به روز انجام شود، بهتر خواهد بود.

 

 

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *