رول استریل پلاسما 25 سانت یکی از محصولات کاربردی در زیر مجموعه پزشکی می باشد که به خصوص دندانپزشکان به وفور به آن نیازمندند. در ادامه علت نیاز اصلی این گروه پزشکی و انواع مختلف رول استریل شرح داده می شود. اما اگر به دنبال خرید عمده از مرکز پخش آن هستید با ما همراه باشید.

همانطور که میدانید گروه دندانپزشکان تماما با ابزار کار می کنند و به دلیل مراجعه کنندگان بالا در طی روز مدام باید در حال استریل ابزار خود باشند. و چون با سلامت مردم در ارتباط هستند بنابراین استریل تجهیزات پزشکی اصول خاص خود را دارد و به هیچ وجه بعد از استریل نباید در تماس محیط آلوده و یا دست قرار بگیرند. اتوکلاو دستگاهیست که برای ضدعفونی تجهیزات در ازمایشگاهها یا مراکز درمانی استفاده می شود آما آنچه که در دندانپزشکی برای ضدعفونی با استفاده از اتوکلاو مهم است رول استریل پلاسما می باشد.
بنابراین رول استریل پلاسما 25 سانت پک استریل اتوکلاو به حساب می آیند که ابزارالات دنداپزشکی در آن قرار داده می شود و سپس وارد دستگاه اتوکلاو می شود.

مرکز پخش رول استریل پلاسما 25 سانت

معرفی انواع رول استریل دندانپزشکی

معرفی انواع رول استریل دندانپزشکی رول استریل دنداپزشکی همانطور که گفته شد درواقع کاغذ پزشکی هستند که ساختار کاغذی و فیلمی آن به گونه ای ایست که با توجه به سوراخ هایی که روی آن تعبیه شده در اتوکلاو تحت شرایط استریل کننده این سوراخ ها باز و گاز استریل به دورن آن نفوذ کرده و ابزارالات استریل شده و پس از پایان کار این سوراخ ها بسته می شوند.
رول استریل باید با توجه نوع اتوکلاو مورد نظر و همین طور مدل و سایز مورد نظر انتخاب و خریداری شوند:

  • رول استریل اتوکلاو پلاسما
  • رول استریل اتوکلاو بخار
  • رول استریل اتوکلاو اتیلن اکساید
  • رول استریل 5 سانت
  • رول استریل 7.5 سانت
  • رول استریل 10 سانت
  • رول استریل 15 سانت
  • رول استریل 20 سانت
  • رول استریل 25 سانت
  • رول استریل 30 سانت

رول استریل پلاسما 25 سانت باید در اتوکلاوی استفاده شود که سیستم آن طوری باشد که براساس رطوبت و حرارت پایین کار کند. که این نوع اتوکلاوها به خصوص در دندانپزشکی ها کاربرد دارند.

توزیع کننده رول استریل پلاسما 25 سانت

توزیع کننده رول استریل پلاسما 25 سانت در کشور ما خوشبختانه این پک های استریل جهت استریلیزاسیون تجهیزات پزشکی در مدل ها و سایز های مختلف در شرکت های متعددی تولید می شوند و شرکت های معتبر پخش هم کار پخش تجهیزات پزشکی از جمله توزیع رول استریل را بر عهده دارند. بازرگانی رادپینا این افتخار را دارد که در جهت پخش لوازم و تجهیزات پزشکی علاوه بر تجهیزات متعدد مسئولیت پخش رول استریل و توزیع آن را نیز برعهده داشته باشد. و دفاتر پخش عمده می توانند با خیالت راحت جهت تامین نیاز بازار خود با کارشناسان مربوطه بازرگانی رادپینا ارتباط گرفته تا در مورد پخش عمده رول استریل پلاسما 25 سانت راهنمایی شوند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *