رول استریل اتوکلاو از وسایل مهم مورد استفاده برای ضدعفونی و استریل کردن تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی می باشد که متقاضیان زیادی در بازار دارد. برای تهیه این محصول می توانید به مرکز عرضه رول استریل اتوکلاو در بازار تهران مراجعه نمایید، در این مرکز انواع رول استریل با کیفیت بالا و در سایزهای مختلف با مناسب ترین قیمت به مشتریان ارائه می شوند.مرکز عرضه رول استریل اتوکلاو در بازار تهران

راهنمای جامع برای انتخاب بهترین رول استریل

راهنمای جامع برای انتخاب بهترین رول استریل رول استریل اتوکلاو که با نام های دیگری مانند رول وی پک یا پیلپک، کاغذ بسته بندی مدیکال پیپر و کاغذ وی پک استریل نیز معروف است برای بسته بندی نمودن ابزار و لوازم پزشکی یا دندانپزشکی برای استریل کردن به کار می رود. این رول از نفوذ میکروب ها، باکتری ها و میکرو ارگانیسم ها به داخل بسته بندی جلوگیری می کند و در مکان هایی نظیر بیمارستان ها و دندانپزشکی ها کاربرد دارد، در زمینه دامپزشکی و لوازم آرایشی و بهداشتی نیز از رول اتوکلاو استفاده می شود.

برای خرید رول استریل با کیفیت که بتواند به خوبی نیازهای شما را برآورده سازد به اطلاعات زیادی نیاز است، در ادامه مطلب راهنمای جامع برای انتخاب بهترین رول استریل را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. مهم ترین نکته در خرید رول استریل مرغوب این است که باید به هماهنگی جنس آن با دستگاه اتوکلاو (استریل کننده) دقت کنید. کاغذهایی که جنس آن ها سلولزی می باشد برای استفاده در دستگاه اتوکلاو اتیلن اکساید و بخار مناسب هستند و کاغذی که برای دستگاه اتوکلاو پلاسما به کار می رود کاغذ تایوک می باشد.

اتوکلاو های اتیلن اکساید و بخار نسبت به پلاسما از قیمت مناسب تری برخوردار می باشند، تفاوت این دستگاه ها در نوع فرایند و گاز استفاده شده برای استریل کردن لوازم می باشد. هنگام خرید رول استریل دقت داشته باشید، رول استاندارد باید دارای یک نشانگر کلاس یا همان اندیکارتور باشد که جوهر مستطیلی رنگی در حاشیه کاغذ می باشد. این اندیکاتور در تماس با گاز استریل کننده دچار تغییر رنگ می گردد.

امروزه به علت شرایط نامناسب اقتصادی و به منظور صرفه جویی در هزینه ها، تولید کننده ها اقدام به تولید رول های بدون نشانگر می کنند که با کیفیت پایین و قیمت ارزان ارائه می شوند. اگر موقع باز کردن رول خریداری شده پرز به وجود بیاید محصول فاقد کیفیت لازم است، برای رفع این مشکل از برندهای معتبر خرید کنید.

بررسی نکات مهم در تولید رول استریل

بررسی نکات مهم در تولید رول استریل استفاده از کاغذهای مدیکال پیپر برای بسته بندی ابزار استریل شده در سال های اخیر در ایران متداول شده است و در پروسه اتوکلاو کردن به کار گرفته می شود. این کاغذها بسیار محکم بوده و دارای قابلیت کشش بالا بدون پاره شدن می باشند و از الیاف سلولزی ساخته می شوند. رول های استریل در دو نوع خشک و مرطوب در رنگ ها و اندازه های گوناگون تولید و به بازار عرضه می گردند، این رول ها بی بو و بدون فیبر هستند.

اولین رول های استریلی که به بازار ایران راه پیدا کردند از محصولات برندی به نام وی پک بود که بعدها به دلیل شهرت زیاد، رول استریل با همان نام در ایران شناخته شد. کارخانه های محدودی در ایران به تولید رول اتوکلاو مشغول هستند و با استفاده از دانش فنی روز و ماشین آلات پیشرفته اقدام به تولید با کیفیت ترین محصول می نمایند. استفاده از مواد اولیه مرغوب به همراه رعایت استاندارد های بین المللی روز دنیا و وزارت بهداشت، سبب گردیده است محصولات تولید شده با استقبال زیادی در بازار روبرو شوند.

استاندارد طول رول های استریل پلاسما 70 سانتی متر و طول رول هاای اتیلن اکساید 200 سانتی متر می باشد، اما عرض این محصولات طیف وسیعی دارد و از 5 سانتی متر شروع شده و تا 75 سانتی متر ادامه می یابد. به دلیل این که ابزار آلات پزشکی و دندانپزشکی سایزهای مختلفی دارند، تنوع عرض رول های استریل به کاربر امکان می دهد بسته به نوع ابزار استریل شونده رول مناسب را انتخاب نمایند.

اگر از رول متناسب با اندازه تجهیزات استفاده نگردد در فرایند استریل شدن اختلال ایجاد می گردد و چه بسا باعث آسیب رسیدن به رول نیز می شود. امروزه یک طرف رول ها به صورت شفاف تولید می شود تا ابزار درون پک به راحتی دیده شوند و مشکلات استریل با پارچه را نداشته باشد.

مراحل صادرات رول استریل به سایر کشورها

مراحل صادرات رول استریل به سایر کشورها کاغذهای مدیکال پیپر تولید شده در کشورمان از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار هستند که سبب شده است، علاوه بر تامین نیاز مصرف کنندگان داخلی به بازارهای جهانی نیز راه پیدا کنند. رول های استریل ایرانی برای مصرف در اروپا و سایر بازارها با عالی ترین کیفیت و بسته بندی درجه یک تولید می شود، این محصولات پس از عبور از گمرک و طی مراحل ترخیص کالا روانه بازار های اروپایی می گردند.

صادرکنندگان زیادی در کشور در زمینه صادرات رول های استریل مشغول فعالیت و کسب در آمد شده اند. ارز وارد شده به کشور از طریق صادرات رول استریل ایرانی رقم قابل توجهی می باشد که به توسعه صادرات غیرنفتی و رشد اقتصادی کشور کمک شایانی نموده است. برای رقابت در بازارهای جهانی با نمونه های مشابه خارجی می توان با استفاده از روش های مختلفی در جهت کاهش هزینه های تولید و در نتیجه قیمت تمام شده محصول تلاش بیشتری کرد.

استفاده از بسته بندی های استاندارد و به روز و شناسایی بازارهای هدف خارجی، سبب پیشرفت بیشتر در صادرات رول اتوکلاو ایرانی می شود. افزایش صادرات این محصول علاوه بر ارزآوری سبب گسترش تولید و در نتیجه نیاز به نیروی کار بیشتر و اشتغال زایی می گردد. به دلیل اینکه رول استریل در فرایند ضدعفونی کردن ابزار پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد که با جان انسان ها سر و کار دارد، دقت بسیار بالایی در تولید آن مورد نیاز است و کوچک ترین اشتباه می تواند منجر به خطرات جبران ناپذیر و ریزش مشتریان خارجی شود.

خرید مستقیم بهترین رول استریل اتوکلاو از کارخانه

خرید مستقیم بهترین رول استریل اتوکلاو از کارخانه رول های استریل ایرانی با کیفیت مطلوب در کارخانه های معتبر با فرایند استاندارد و مواد اولیه مرغوب تولید شده و با قیمتی مقرون به صرفه به دست خریداران می رسند. برای صرفه جویی در هزینه ها و اطمینان از کیفیت محصولات می توانید، خرید مستقیم بهترین رول استریل اتوکلاو از کارخانه را در دستور کار خود قرار دهید. شما همچنین می توانید از طریق همین سایت که فروش اینترنتی رول اتوکلاو با نازل ترین قیمت در آن انجام می شود خرید خود را سفارش دهید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *