قیمت رول پنبه دندانپزشکی

قیمت رول پنبه دندانپزشکی ایرانی ارزان تر از نمونه های خارجی و با کیفیت برابر و حتی بیشتر می باشد. برای اینکه بتوانید به راحتی بهترین محصولات پزشکی ایرانی را با قیمت مناسب خریداری کنید می توانید با مشاور فروش مجموعه تماس بگیرید.

قیمت رول پنبه دندانپزشکی

آشنایی با رول پنبه دندانپزشکی درجه یک

پزشکی و دندانپزشکی از جمله علوم مرتبط با سلامت جامعه هستند. برای انواع درمان های پزشکی و دندانپزشکی از وسایل بسیاری استفاده می شود.
یکی از وسایل مورد نیاز دندانپزشکی که تاثیر زیادی در راحتی کار دندانپزشک دارد، رول های پنبه هستند. برای تولید این محصول به طور ویژه از دستگاه تولید رول پنبه دندانپزشکی استفاده می شود. از مهمترین انواع رول پنبه دندانپزشکی این است که:

  • قدرت جذب مایعات آنها بالا است.
  • بدون پرز هستند.
  • از 100% پنبه با کیفیت تولید می شوند.

در پزشکی و به ویژه دندانپزشکی از اهمیت کاربردی بسیار بالایی برخوردار هستند. رول پنبه و گاز دندانپزشکی نفیس برای خشک کردن مایعات محیط دندان و نیز پانسمان استفاده می شوند. یکی از برند های خوشنام در بازار این محصول رول پنبه tribest است که طرفداران ویژه خود را دارد.
البته تمامی رول های دندانپزشکی با کیفیت به راحتی قابل تشخیص هستند و در بازار ایران قیمت مهمتر از کیفیت است. برند های معتبر زیادی در بازار انواع پنبه رولی را عرضه می کنند که محصولات آنها واقعا از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

قیمت رول پنبه دندانپزشکی

قیمت رول پنبه دندانپزشکی تولید شده در ایران

قیمت رول پنبه دندانپزشکی بسته به نام برند تعیین می شود. و برند های خوشنام ایرانی در این زمینه بسیار فعال هستند. رول پنبه تولید شده در ایران از بهترین نوع پنبه خالص و با کمک بهترین دستگاه های تولید رول پنبه هستند.
این رول ها بسیار فشرده هستند و با جذب رطوبت و مایعات شکل اولیه خود را از دست نمی دهند. مهمترین مشخصه این محصولات انعطاف پذیری بالای آنها نیز می باشد. از آنجایی که امکانات تولید آنها در داخل کشور وجود دارد، نمونه های خارجی فرصتی برای رقابت ندارند.
با کمک رول پنبه پزشک در درمان ها و جراحی های دندانپزشکی به راحتی رطوبت جمع شده در دهان بیمار را خشک می کند و در نتیجه تسلط بیشتری بر محل درمان خواهد داشت. این موضوع باعث افزایش کیفیت درمان نیز می شود.
خرید رول پنبه و گاز استریل معمولا به صورت عمده انجام می شود. این محصولات معمولا مصارف عمده دارند و به قیمت مناسبی به فروش می رسند. اگر می خواهید حجم عمده ای از انواع رول پنبه و گاز استریل را خریداری کنید، به شما خرید بی واسطه از تولید کننده را پیشنهاد می دهیم.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *