کاغذ اتوکلاو

قیمت رول و کاغذ اتوکلاو یکی از مهمترین پارامتر های تعیین کننده در خرید نهایی این محصولات می باشد. برای اطلاع از قیمت روز این محصولات نیز مسیر های مختلفی وجود دارد که یکی از ساده ترین و کوتاهترین این مسیر ها این نمایندگی فروش آنلاین است که با اشراف کامل بر بازار این محصول، جدیدترین اطلاعات روز را در رابطه با قیمت، انواع و شرایط فروش و تحویل را در اختیار شما قرار می دهد.


کاغذ اتوکلاو

مزایای استفاده از کاغذ اتوکلاو

کاغذ های اتوکلاو یکی از بهترین و جدیدترین نمونه محصولات بسته بندی استریل هستند که با توجه به درجه کیفیتی که دارند، ماندگاری بیشتر و طول عمر بالاتری دارند. این محصولات چه در قالب رول های استریل و چه در قالب کاغذ کرپ بیمارستانی از مشخصات فیزیکی بسیار خوبی برخوردار می باشند که همین موضوعمحبوبیت آنها را چندین برابر کرده است.

البته نا گفته نماند که کاغذ کرپ استریل و رول های استریل به لحاظ شکل ظاهری و فیزیک تفاوت هایی با یکدیگر دارند. هر دو مورد در رنگ های آبی، سبز و سفید تولید می شوند. اما رول های استریل چون از دو بخش کاغذ مدیکال و فیلم شفاف تولید شده اند در بین متخصصین دندانپزشکی بیشتر مورد استقبال قرار گرفته اند. تا حدی که به رول های بخار رول اتوکلاو دندانپزشکی نیز گفته می شود.

کاغذ اتوکلاو

قیمت کاغذ اتوکلاو ایرانی و خارجی

در زمینه تعیین قیمت کاغذ اتوکلاو ایرانی و خارجی بدون شک تفاوت هایی در بازار این محصولات البته بر اساس کیفیت آنها و نیز نام برند تولید کننده آنها وجود دارد. معمولا می بایست قیمت تولیدات داخل از نمونه های وارداتی ارزان تر باشد. در حالیکه در بازار ایران تفاوت چندانی وجود ندارد. چرا که انواع رول ایرانی نیز عمدتا با مواد اولیه وارداتی از ایتالیا و فرانسه تولید می شوند.

نا گفته نماند که تولید رول استریل در ایران تنها توسط دو کارخانه مطرح انجام می شود که یکی از آنها در زمینه صادرات نیز فعالیت های گسترده ای دارد. کیفیت انواع رول های استریل بسته بندی ایرانی و وارداتی با توجه به نوع کاربری که دارند در سطح تقریبا یکسانی است و شما می توانید با خیال راحت با توجه به میزان کیفیتی که در بسته بندی به آن اهمیت می دهید، یکی از دو نمونه را خریداری نمایید.

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *