شیوه ای از بسته بندی کارآمد برای لوازم دندانپزشکی، پک استریل دندانپزشکی است و زمان استریل ماندن این محصول، وابسته به نوع محافظت آن است.

معرفی پک استریل اتوکلاو

بسته هایی که جهت بسته بندی نمودن محصولات پزشکیهستند و به شکل رولی عرضه شده و بسیار کارآمد و مفید هستند پک استریل اتوکلاو نام دارند.

ضروری است لوازم مورد استفاده در رشته دندانپزشکی استریل شده و به صورت صحیح بسته بندی شود، از این رو یکی از مناسب ترین راه ها جهت آلوده نشدن لوازم مربوطه و استریل ماندن آن ها، استفاده از پک های دندانپزشکی استریل شده است.

با استفاده از این پک ها قادر خواهیم شد که برای مدت زمان بیشتری این تجهیزات را استریل نگه داریم، همچنین این تجهیزات به صورت رولی و در اندازه های گوناگون عرضه می شوند.

انواع پک استریل اتوکلاو

پک استریل ها یا کاغذ های مدیکال (رول استریل اتوکلاو ها) به صورت رولی شکل ساخته می‌ شوند که یک طرف آنها فیلم و طرف دیگر کاغذ قرار داده می شود.

این پک ها جهت استریل نگه داشتن ملزومات پزشکی به کار می روند، این پک ها هنگامی که استفاده از پارچه در اتاق CSR  ممنوع شد، طرفداران زیادی پیدا کرد؛ زیرا به سبب وجود فیلم های شفاف کاغذی، به آسانی می توان محتوای بسته را در پک های استریل مشاهده نمود.

پک های استریل از لوازم کارآمد و تأثیر گذار رشته پزشکی به حساب می آیند و از آن ها جهت استریل نگه داشتن لوازم پزشکی استفاده می شود.

 

مشخصات پک استریل اتوکلاو

این پک ها به کاغذ های مدیکال و رول استریل اتوکلاو هم معروف می باشند، همچنین این پک ها زمانی که از پارچه در اتاق CSR استفاده نمی شد، جایگزین آن ها شدند و طرفداران زیادی پیدا کردند؛ زیرا یک طرف آن ها کاغذ و آن طرفشان فیلم قرار داده شده و فیلم شفاف کاغذ این قابلیت را دارد که محتویات داخل آن مشاهده شود.

افزون بر قابلیت قابل مشاهده بودن داخل پک ها، آن ها قابلیت های دیگری نیز دارند که عبارت اند از ماندگار ماندن استریلیتی پک ها برای زمان طولانی امکان پذیر است و به کار بردن کاغذ های مدیکال برای بیماران عوارض خطرناکی را به همراه نخواهد داشت.

پک استریل اتوکلاو در ایران

پک های استریل این قابلیت را دارند که برای مدت زمان زیادی محفوظ بمانند و میزان ماندگاری آن ها وابسته به نوع نگهداری از آن ها است، چنانچه این پک ها به صورت صحیح نگهداری شوند، می توانند تا ۹ ماه مورد استفاده قرار بگیرند.

از دیگر قابلیت های این پک های استریل می شود به این موارد اشاره نمود که چنانچه از این ابزار استفاده نمایید این امکان را پیدا خواهید کرد که برای مدت طولانی تری آن ها را استریل نگه دارید.

پک های استریل در مدت معینی قابل نگهداری هستند، این به این معنا است که چنانچه موارد لازم جهت نگهداری صحیح را رعایت نمایید می توانید پک های استریل را برای زمان بیشتری استفاده نمایید.

پک استریل دندانپزشکی به قیمت کارخانه

شما می توانید کاغذ های بسته بندی استریل یا همان کاغذ مدیکال (رول استریل اتوکلاوها) را به قیمت تولید کارخانه تهیه نمایید.

جهت تهیه این کالا با قیمت مذکور، می توانید به شعب فروش محصولات دندانپزشکی مراجعه نمایید و یا این کالا را با قیمتی منصفانه از سایت های اینترنتی تهیه نمایید.

خرید کردن از سایت های اینترنتی هم زمان کمتری می برد و هم مزایای بیشتری را برای شما فراهم می نماید.

جهت خرید پک های استریل یا کاغذ های بسته بندی مدیکال یا همان رول استریل اتوکلاو، می توانید به سایت های معتبر فروش اینترنتی مراجعه و یا به قیمتی منصفانه از شعب فروش تجهیزات دندانپزشکی تهیه نمایید.

 

خرید پک استریل اتوکلاو ارزان قیمت

می توانید این محصول را به صورت مستقیم از سایت کارخانه ها تهیه نمایید، اینگونه از مزیت های خاص آن ها بهره مند می شوید.

پک های استریل برای دستگاه های اتوکلاو در دو نوع ساخته می‌ شوند که نوع اول، رول های اتوکلاو از جنس کاغذ سلولزی و نوع دوم، رول های اتوکلاو از جنس کاغذ تایوک هستند.

رول های اتوکلاو سلولزی برای دستگاه های اتوکلاو بخار یا اتیلن اکساید ها کاربرد دارند و رول اتوکلاوهای تایوک هم برای دستگاه های اتوکلاو پلاسما کارایی دارند.

نکته قابل ذکر اینکه رول پک های اتوکلاو با توجه به مدل آن ها قیمت متفاوتی دارند و در اکثر مواقع رول های پلاسما قیمت بیشتری از رول های بخار یا اتیلن اکساید دارند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *