رول نوار استریل

بدون شک توزیع کنندگان رول نوار استریل ایرانی یا همان رول های استریل اتوکلاو و پلاسما و اتیلن اکساید در بازار های مختلف فعالیت های زیادی دارند. اما دسترسی و شناخت این توزیع کنندگان کار ساده ای نیست و به سادگی نمی توان به نمایندگی های پخش چنین محصولاتی در سراسر کشور دسترسی مستقیم داشت مگر اینکه با مشاورین فروش این مجموعه معتبر در تماس باشید.

رول نوار استریل

خصوصیات بارز انواع رول نوار استریل حرارتی

رول نوار استریل یا همان رول پک های اتوکلاو دندانپزشکی نوع ویژه ای از محصولات بسته بندی هستند که در زمینه های مختلف بسته بندی های پزشکی و دندانپزشکی مورد استفاده قرار می گیرند. این رول ها با کمک دستگاه های رول پک اتوکلاو و با حرارت مشخص برش خورده و مجدد دوخته می شوند.

رول های استریل از آنجا که از کاغذ مدیکال و فیلم شفاف تولید شده اند، از محبوبیت بسیار بالایی در بین مصرف کنندگان برخوردار می باشند. محبوبیت این محصولات به این دلیل است که به دلیل دارا بودن فیلم شفاف تشخیص محتویات بسته بندی راحت و بدون درصد خطا می باشد و همین امر حتی از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه تر می باشد.

علاوه بر اینها رول های استریل استفاده آسانی دارند و زمان بسته بندی لا این رول ها بسیار سریع و کوتاهتر می باشد. وزن سبک و مقاومت این محصولات نیز از دیگر مزایای کاربردی این رول ها بوده و کیفیت و مقاومت بالای آنها در افزایش مدت زمان نگهداری ابزار و تجهیزات در شرایط استریل اهمیت استفاده از این محصولات را به ویژه در شرایط کنونی چندین برابر کرده است.

رول نوار استریل

قیمت استثنایی رول نوار استریل بسته بندی

توزیع رول نوار استریل برای انواع روش های استریلیزاسیون در نمایندگی های مختلف پخش این محصولات در بازار های مختلف کشور به صورت یکسان انجام نمی شود. رول های استریل از نظر کاربردی متنوع هستند و هر یک برای روش های خاصی از استریل طراحی و تولید شده اند.

قیمت رول تایوک یا همان رول پلاسما با توجه به نوع کاربری که دارد نسبت به رول نوار استریل بخار یا اتیلن اکساید در بازار کمی بیشتر است. این رول ها به لحاظ ساختاری نیز تفاوت هایی با یکدیگر داشته و علاوه بر آن در روش های متفاوتی برای استریلیزاسیون مورد استفاده قرار می گیرند.

رول های پلاسما و بخار هر دو از کاغذ های پزشکی تولید می شوند، اما نوع کاغذ پزشکی مورد استفاده در تولید این رول ها متفاوت از یکدیگر نی باشد. کاغذ مدیکال مصرفی در رول بخار از نوع سلولزی می باشد در حالیکه کاغذ پزشکی رول های پلاسما با نام تجاری تایوک شناخته شده هستند و ماده اولیه مصرفی در تولید آنها پلی اتیلن با چگالی بالا می باشد.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *