ما در مرکز فروش رول بسته بندی خود انواع رول های بسته بندی پلاسما را عرضه می کنیم. رول بسته بندی استریل پلاسما با یا بدون لایه محافظ برای استفاده به عنوان مواد بسته بندی دستگاه های پزشکی استریل شده توسط بخار و گاز اتیلن اکسید در مراکز درمانی در نظر گرفته شده اند. شرایط معمول برای استریل نمودن 3 دقیقه در دمای 134 درجه سانتیگراد یا 15 دقیقه در دمای 121 درجه سانتیگراد است. این محصولات فقط یکبار مصرف هستند. 

مرکز فروش رول بسته بندی استریل پلاسما

انواع رول بسته بندی استریل پلاسما

انواع رول بسته بندی استریل پلاسما رول اسریل کاغذی:

این رول با کاغذ درجه پزشکی شفاف ، غیر سمی و قابل حرارت است. در شرایط استریلیزاسیون شدید 140 درجه سانتیگراد (284 درجه فارنهایت) به مدت 10 دقیقه قابل عقیم سازی است. همچنین می توان آن را با استفاده از روش های عقیم سازی در دمای پایین (غیر از تابش) استریل کرد. این مواد برای استفاده در تماس با غذا و داروها توسط BGA آلمان و FDA ایالات متحده تأیید شده است.

رول های 3 شاخص:

این رول ها با 3 نشانگر برای استفاده به عنوان مواد بسته بندی بخار ، گاز اتیلن اکسید و تجهیزات پزشکی استریل شده با فرمالدئید در مراکز درمانی در نظر گرفته شده اند. شرایط معمول برای عقیم سازی بخار 3 دقیقه در دمای 134 درجه سانتیگراد یا 15 دقیقه در دمای 121 درجه سانتیگراد است. این رول ها از کاغذ درجه پزشکی (70 گرم در مترمربع) ساخته می شوند که با یک ورق پلاستیک PET / PP (40/12 میکرون) حرارت داده می شود. مواد اولیه توسط FDA ایالات متحده تأیید می شوند.
درجه حرارت آب بندی توصیه شده برای بسته شدن نهایی بسته به فشار و زمان 165-190 درجه سانتیگراد (329-374 درجه فارنهایت) است. این یک کاغذ سنگین وزن با ویژگی های بهبود یافته مانع و دفع آب است. اندازه منافذ کنترل شده آن امکان تخلیه موثر هوا و نفوذ بخار را فراهم می کند. سطح مخصوص درمان شده مهر و موم محکم را با فیلم تسهیل می کند اما در عین حال پوست بدون الیاف و پارگی را نیز امکان پذیر می کند. این رول مطابق با الزامات استاندارد اروپا است و عاری از آلودگی ، مواد سمی و بوی بد است.

قیمت رول بسته بندی استریل پلاسما

قیمت رول بسته بندی استریل پلاسما مجموعه ما طیف گسترده ای از رول های بسته بندی استریل پلاسما را به طور انحصاری برای ایران توزیع می کند. محصولات به منظور اطمینان از قابلیت اطمینان مطلوب از نظر استریل سازی تولید و طراحی شده اند. در مجموع فیلم های چند لایه و مواد قابل تنفسی را برای بسته بندی دستگاه ها و اجزای پزشکی یکبار مصرف ارائه می دهد. محصولات ما به دلیل عملکرد قابل اعتماد در بیمارستان ها و سایر مراکز بهداشتی درمانی مشهور هستند. جهت استعلام قیمت رول بسته بندی با ما تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *