سر قلم جرمگیر دندانپزشکی یکی از ابزار های پر کاربرد در دندانپزشکی می باشد. که در تنوع مدل و رنگ در بازار ایران به وفور یافت می شود‌‌. به منظور حذف جرم دندان، پلاکت های با‌کتریالی، حذف مواد اضافی حاصل از پر کردن و حذف رنگ دانه های موجود دندان کاربرد دارد. برای مشاهده قیمت این سر قلم به وب سایت مراجعه کنید.

قیمت سر قلم جرمگیر دندانپزشکی در بازار ایران

مقایسه سر قلم جرمگیری وودپیکر با اولتراسونیک

مقایسه سر قلم جرمگیری وودپیکر با اولتراسونیک سر قلم جرم گیر معمولا به دو نوع سر قلم جرمگیری وودپیکر و اولتراسونیک می باشد که به خصوصیات هر یک اشاره می کنیم.

سر قلم جرمگیری وودپیکر: فرکانس این جرم گیری چیزی حدود ۲۵ تا ۳۱ کیلو هرتز می باشد. در هنگام جرمگیری پریو و اندو استفاده می شود. این دستگاه دارای کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی بوده کاربردهای فراوانی دارد و توانسته استانداردهای آلمان آمریکا و اروپا را کسب کند، فشار آب ورودی را متناسب با نیاز به صورت یک تا پنج بار منتقل می‌کند.

سر قلم جرمگیری اولتراسونیک: در دو رنگ طلایی و نقره ایی وجود دارد عمر و دوام استفاده از قلم طلایی به دلیل تیتانیوم موجود در آن بیشتر است. دارای هندپیس نوری می باشد. بین عکس ها قابلیت جدا شدن و اتوکلاو شدن دارند. نصب آنها بسیار آسان و راحت است. میزان قدرت خروجی این سر قلم ها نسبت به کارایی که دارند متفاوت است و قابل تنظیم می باشد. سبک وزن هستند و در بسته بندی های ۵ عددی وجود دارند: شامل هندپیس، پدال پا، ۵ عدد سر قلم جرم گیری، ترک رنج و یونیت می باشد.

 از سر قلم دیگر d1  برای جرم گیری های سطحی، و از سر قلم d2   برای جرم گیری های عمومی، و  از سر قلم d3 برای جرم گیری های عمیق، و از سرقلم های d4 برای جرم گیری های پروگزیمال، و از سر قلم های d5 برای جرمگیری سومان ارتودنسی استفاده می شود.

راهنمای خرید سر قلم جرمگیر دندانپزشکی

راهنمای خرید سر قلم جرمگیر دندانپزشکی  در خرید سر قلم دندانپزشکی حتماً به این نکته توجه کنید که دارای ضمانت نامه باشند شرکت ما توانسته بهترین و با کیفیت ترین تر قلم های جرم گیری دندان پزشکی را تولید کند که این محصولات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند، بنابراین دندان پزشکان با اطمینان بیشتری خرید خود را انجام می دهند‌. برای سهولت در خرید شما می توانید به صورت اینترنتی و آنلاین وارد وب سایت شوید و راهنمای جامع این محصولات بهره مند شوید و خرید خود را انجام دهید. خرید در حجم عمده از قیمت پایین تری برخوردار است و همکاران ما را در کوتاه ترین مدت به دست شما می رساند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *