عمل سفید کردن دندان ها بلیچینگ دندانپزشکی نام دارد. بلیچینگ دندان ها را روشن و درخشان می کند و تمام کدری ها و لکه های دندان ها را تمیز می کند. این عمل مواد اولیه خاصی را می طلبد که کیفیت های متنوعی دارند. مواد بلیچینگ دندانپزشکی مرغوب دارای ویژگی های خاصی است که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

قیمت روز مواد بلچینگ دندانپزشکی جنس خوب

مواد بلچینگ چگونه ساخته میشوند؟

مواد بلچینگ چگونه ساخته میشوند؟ماده اصلی و پایه مواد سفید کننده دندان یا همان مواد بلیچینگ، هیدروژن پراکساید است. این ماده لکه های و آلودگی های موجود در مینای دندان را در خود حل می کند و باعث از بین رفتن آنان می شود. بلیچینگ به دو صورت انجام می شود که از نظر هزینه متفاوت است. پک های مواد بلیچینگ شامل سنگ های کاربامید پراکساید، رادبرم نوری به همراه چند عدد تیپ می باشد. این مواد اثر بخشی سریع دارند و حساسیت زا نیستند. مشتریان هنگام خرید باید به تاریخ تولید و انقضا این محصول توجه کنند. زیرا تاریخ مصرف این محصول محدود می باشد و ماده ای که تاریخ آن گذشته است، مضر است. طول عمر مواد بلیچینگ بستگی به بهداشت دهان و دندان افراد دارد. در صورت مراقبت و نگهداری افراد، بلچینگ دندان طول عمر بیشتری می یابد. این فرآیند در مدت طولانی نیاز به ترمیم دارد و دائمی نیست. 

پخش عمده مواد بلچینگ دندانپزشکی

پخش عمده مواد بلچینگ دندانپزشکیتولید و پخش مواد بلچینگ در ایران به فراوانی انجام می شود. تولید کنندگان این محصول تلاش می کنند برای تولید این مواد از بهترین نوع مواد اولیه استفاده کنند. این کار باعث افزایش کیفیت و مرغوبیت محصول می شود و باعث می شود رضایت مشتریان و مصرف کنندگان جلب شود. مواد بلچینگ در بسته بندی های مناسب و کاملا بهداشتی به بازار ارائه می شوند. بر روی این بسته بندی ها مشخصات کامل محصول شامل ترکیبات موجود، مقدار آن ها، تاریخ تولید و تاریخ انقضا، وزن محصول و… درج می شود. این کار باعث می شود مشتریان و خریداران خرید خود را کاملا اگاهانه انجام دهند. پخش این مواد هم به صورت جزئی و هم به صورت کلی انجام می شود. به طول معمول مطب های دندانپزشکی این محصولات را به صورت کلی و عمده خرید می کنند. زیرا این کار باعث کاهش قیمت نهایی محصول می شود و به صرفه تر و ارزان تر است. این محصولات در صورتی که مستقیم پخش شوند هم قیمت بسیار مناسبی دارند. پخش مستقیم محصولات باعث حذف واسطه های فروش می شود و باعث می شود سود کمتری به کالا تعلق بگیرد و قیمت نهایی مواد بلچینگ به صرفه تر باشد. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *