لباس جراحی یکی از مهمترین و پرمصرف ترین کالایی است که در تمام ارگان های درمانی به کار می رود. این محصول دارای دو رنگ مختلف می باشد که هر کدام برای عمل های خاصی استفاده می شوند. لباس جراحی یکبار مصرف به صورت ست های گوناگونی در بازار عرضه می شود و از ابعاد و سایز های متفاوتی برخوردار است. این محصول به روش های مختلفی به فروش می رسد تا همه افراد توان خرید آن را داشته باشند. لباس جراحی بیشتر به طور عمده داد و ستد می شود.

فروش لباس جراحی پزشکی یکبارمصرف

کلیاتی در مورد لباس جراحی یکبارمصرف بیمارستان

کلیاتی در مورد لباس جراحی یکبارمصرف بیمارستان

لباس جراحی یکبار مصرف از جنس پنبه و پلی استر می باشد، چون این دو نمونه دارای جذب بسیار بالایی هستند و به هیچ عنوان خون و دیگر مواد عفونی را از خود عبور نمی دهند. 

لباس جراحی بیمارستان باید به وسیله بسته های کاملاً بهداشتی بسته بندی شود تا خطری برای مصرف کننده ایجاد نکند. محصول مورد نظر از وزن بسیار کمی برخوردار است و جای کمی را در انبارها اشغال می کند. امروزه مراکز درمانی بیشترین مصرف کنندگان این محصول به حساب می آیند. تولیدی ها نیازهای هر ارگان را به خوبی مورد بررسی قرار می دهند و مطابق آن اجناس خود را عرضه می کنند. با افزایش یافتن شهرها هر ساله تولید این کالا با حجم بیشتری رو به رو می شود.

عرضه کننده انواع لباس جراحی طرح دار

عرضه کننده انواع لباس جراحی طرح دار

لباس جراحی طرح دار برای تمام سنین مناسب می باشد و و هیچ گونه حساسیتی را برای فرد مصرف کننده ایجاد نمی کند. نمونه های طرح دار از الیاف مختلفی به دست می آیند و دارای وزن بسیار پایینی می باشند که فرد در آن احساس راحتی می کند.

رنگ آبی کمرنگ یا خاکستری برای دوخت این لباس ها به کار می رود. جنس انتخاب شده بستگی به نوع عملی دارد که قرار است انجام شود. این کالا به راحتی قابل پوشیدن است و از نفوذ مایعات جلوگیری می کند. تولید کننده، این محصول را در محیطی کاملا بهداشتی تهیه و در بسته بندی هایی استریل به بازار عرضه می کند و تنوع بالا حاکی از گستردگی فعالیت و سابقه درخشان این مراکز می باشد. این کالا بر اساس استانداردهای روز دنیا و مطابق با فناوری های جدید تهیه می شود، بنابراین در دوخت آن دقت بالایی به کار می رود. این محصول درجه یک ایرانی علاوه بر تامین نیاز داخلی بهترین گزینه برای صادرات است که زمینه تجارتی پر سود را فراهم می کند. بکارگیری مواد اولیه مرغوب باعث شده تا سطح کیفی محصولات افزایش زیادی پیدا کند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *