رول پک اتو کلاو یک محصول بسیار مهم در استریل و بسته بندی بهداشتی تجهیزات پزشکی است. رول پک شامل یک رول کاغذ وی پک می باشد. از این کاغذ ها برای بسته بندی ابزار های جراحی استفاده می شوند. ابزار ها پس از بسته بندی با این پک ها وارد دستگاه اتو کلاو می شوند و در آن جا استریل می شوند.

فروشگاه فروش رول پک اتو کلاو در مشهد

کاربرد رول پک اتو کلاو در دندانپزشکی ها

کاربرد رول پک اتو کلاو در دندانپزشکی هاکاربرد رول پک اتو در دندان پزشکی بسیار زیاد است. تمامی ابزار های جراحی از جمله جراحی های مربوط به فک و دندان، گاز های پزشکی، ست های جراحی، سر ساکشن ها، مته ها، پنست ها و… در دستگاه اتوکلاو و با کمک رول پک ها انجام می شود. استریل کردن این ابزار ها به این گونه است که ابتدا ابزار را در این پک ها قرار می دهند. پس در بسته بندی را با کمک دستگاه های حرارتی وکیوم می کنند و به مدت چند ساعت در دستگاه اتوکلاو قرار می دهند.

دستگاه اتو کلاو با دما و فشار بالا ابزار را استریل می کند. این رول ها علاوه بر مطب های دندان پزشکی، در بیمارستان ها به خصوص اتاق عمل های جراحی نیز کاربرد دارند. رول پک های اتو کلاو در ابعاد مختلفی دارند و در طول و عرض های متنوع و هم چنین یا ضخامت های متفاوت تولید می شوند.

این امر باعث می شود کاربرد رول پک ها در صنعت تجهیزات پزشکی روز به روز بیشتر شود. این پک ها جایگزین پارچه های اتاق عمل هستند. از آن جا که پارچه ها تا چندین بار مصرف می شوند با گذر زمان کیفیت آن ها کاسته می شود و بافت پارچه آسیب می بیند. اما کاغذ های اتو کلاو علاوه بر آن که یک بار مصرف و ارزان قیمت هستند، شفاف نیز هستند که این امر باعث می شود پرسنل و مصرف کنندگان بتوانند داخل بسته بندی را ببیند و ابزار مورد نظر خود را انتخاب کنند. 

ارزان ترین قیمت رول پک اتو کلاو

ارزان ترین قیمت رول پک اتو کلاوقیمت رول پک به عوامل مختلفی بستگی دارد. از آن جا که رول پک ها انواع مختلفی دارند، بنابراین کیفیت های آن ها نیز متفاوت است. برای مثال هر چقدر کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در رول پک بالاتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر است. شرایط بازار نیز بر روی قیمت رول پک اثر گذار است.

در صورت گران شدن مواد اولیه قیمت نهایی این محصول نیز افزایش می یابد. برای ارزان تر شدن و مناسب تر شدن قیمت رول پک ها بهتر است افراد خرید خود را به صورت کلی و عمده انجام دهند. این کار باعث می شود سود کمتری به رول پک ها تعلق بگیرد و قیمت آن نسبتا ارزان تر شود. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *