خرید چسب آنژیوکت ایرانی با قیمت ارزان را می توان از مراکز حضوری و آنلاینی که به طور مستقیم با تولیدکنندگان در ارتباط می باشند انجام داد. خرید کلی چسب آنژیوکت توسط شرکت های عرضه کننده جزئی تجهیزات دارویی، بیمارستان ها، مراکز درمانی و کلینیک ها صورت می گیرد. از آن جایی که این چسب های آنژیوکت بسیار کاربردی می باشند کیفیت آن ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. برای خرید چسب هایی اصیل و باکیفیت، خرید از مراکز مجاز و دارای اعتبار ضروری است. مراکز تخصصی پخش چسب آنژیوکت در تمام نقاط کشور محصولات باکیفیت بالا و قیمت ارزان را عرضه می کنند. 

خرید چسب آنژیوکت ایرانی با قیمت ارزان

دسته بندی انواع چسب آنژیوکت

دسته بندی انواع چسب آنژیوکت آنژیوکت در واقع کاتتر عروق محیطی است که درون رگ های محیطی قرار می گیرد تا تزریقات و سایر کارهایی از قبیل خون گیری از طریق این کاتتر انجام گیرد. چسب آنژیوکت برای نصب آن بسیار ضروری و مهم می باشد زیرا باعث فیکس شدن آن می گردد. چسب آنژیوکت در دو نوع شفاف و غیر شفاف در اندازه های  ۵ در ۷.۵ تا ۹.۳۰ موجود می باشد. این چسب ها بسیار نازک و کوچک می باشند و آنژیوکت را محکم می کنند. چسب آنژیوکت در مراکز درمانی از مواد مصرفی پرکاربرد می باشد. این چسب از ورود میکروب ها به محل تزریق جلوگیری می کند. مقاومت این چسب ها بسیار بالا است و این چسب ها یک بار مصرف می باشند. این چسب ها کاملا ضد حساسیت هستند و دارای یک پد مرکزی می باشند. یکی از انواع چسب آنژیوکت، چسب آنژیوکت سفید می باشد. این چسب های ضد آب، ضد تعریق و ضد حساسیت برای فیکس نمودن انواع پانسمان ها کاربرد دارند. 

ثبت سفارش چسب آنژیوکت شیشه ای

ثبت سفارش چسب آنژیوکت شیشه ای چسب آنژیوکت شیشه ای، کاملا شفاف ساخته شده است تا زیر آن به طور کامل مشخص باشد. این چسب ها به صورت کاملا مستقیم از فیلم ورقه ای با الیاف بافته نشده تولید شده اند که موجب کاربرد راحت تر آن ها می گردد. این چسب کاملا بهداشتی و استریل شده می باشد. این چسب را می توان در تمام بخش های بیمارستانی مورد استفاده قرار داد. جهت ثبت سفارش چسب آنژیوکت شیشه ای، می توان به فروشگاه های آنلاینی که موجود هستند مراجعه نمود. مراجعه به این فروشگاه های آنلاین باعث صرفه جویی در وقت افراد می شود. ثبت سفارش این چسب ها اغلب از طریق مراکز درمانی صورت می گیرد که این چسب ها را به مقدار زیاد سفارش می دهند زیرا این چسب ها بسیار پرکاربرد می باشند. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *