خرید رول ملحفه بیمارستانی از شرکت ما با بهترین قیمت ها‌  انجام می پذیرد زیرا تولید کنندگان این محصول با در نظر گرفتن استاندارد های جهانی می ‌توانند محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهند. در طراحی ملحفه بیمارستانی از پارچه ‌های تترون استفاده می‌شود که دارای قیمت بسیار پایین و کیفیت مطلوبی هستند.

خرید رول ملحفه بیمارستانی از شرکت

درجه بندی پارچه ملحفه بیمارستانی

درجه بندی پارچه ملحفه بیمارستانی برای تولید ملحفه های بیمارستانی معمولاً در کارخانه های نساجی ایرانی از انواع پارچه تترون استفاده می کنند. تولید کنندگان البسه و ملحفه بیمارستانی از انواع پارچه های تترون به عنوان اصلی ترین پارچه های بیمارستانی استفاده می کنند.

پارچه های مورد استفاده در تولید ملحفه بیمارستانی دارای درجه بندی متفاوتی هستند که تفاوت آنها در عرض های مختلف، تراکم بافت های گوناگون و به طبع در وزن های متغیر آنها دیده می‌شود.

پارچه تترون از نظر ساختاری در گروه الیاف ویسکوز، پلی استر و فیلامنت دسته بندی می شود.

دلیل استفاده از پارچه تترون برای تولید انواع ملحفه بیمارستانی، درجه بندی مناسب این محصول است.

کارخانه های نساجی برای تولید این نوع پارچه ها از الیاف با کیفیت استفاده می کنند و می توانند این محصولات در بسته بندی های مختلف تولید نمایند. از مهم‌ترین دلایل محبوبیت استفاده از پارچه تترون برای تولید انواع ملحفه بیمارستانی موارد زیر می باشد:

  • قابل شستشو بودن
  • امکان استفاده چندین بار آن
  • دارای قیمت ارزان
  • دارای وزن سبک
  • دارای رنگ بندی متنوع
  • قابلیت لطافت بالا

بزرگترین تولیدی رول ملحفه بیمارستانی

بزرگترین تولیدی رول ملحفه بیمارستانی بزرگترین تولیدی ملحفه بیمارستانی از پارچه های تترون در رنگ بندی های متفاوت برای تولید این محصول استفاده می‌کند. همچنین پارچه های مورد استفاده در این خط تولیدی ها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که تراکم بافت استاندارد، بسته بندی خوب، دارای عرض دقیق، شفافیت رنگ، ثابت بودن رنگ در انواع شستشو ها  شامل آن ها می شود.

یکی از مهمترین ویژگی های پارچه ملحفه بیمارستانی تولید شده در برندهای ایرانی عرض مناسب این پارچه ها است.

پارچه های تترون بیمارستانی در عرض ‌های مختلف تولید می شوند که می توانند پاسخگوی واحد های تولیدی انواع ملحفه بیمارستانی باشند. معمولا پارچه های تترون بیمارستانی با عرض ۹۰ سانتی متر و عرض ۱۵۰ سانتی متری در این حیطه مورد استفاده قرار می گیرند.

برای تولید انواع پارچه تترون مخصوص تولید ملحفه های بیمارستانی در واحدهای تولیدی بزرگ بعد از ارسال الیاف از ریسندگی و بافندگی، بافنده با دستگاه های بافت پارچه خام را با تراکم مورد نظر تولید می کند. در مرحله بعد پارچه های خام تولید شده به واحد رنگرزی فرستاده می شوند و در آنجا  در رنگ های مختلف رنگ آمیزی می شوند و بعد از آن به صورت طاق پیچی در بازار به مشتریان معرفی می گردند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *