مواد پرکننده دندانپزشکی از مهم ترین محصولی است که بودن آن در دندانپزشکی ها ضروری می باشد، چون در ترمیم دندان و پرکردن از آن ها استفاده زیادی می شود. این پرکننده ها دارای انواع مختلفی هستند که از طریق این سایت و نمایندگی به سراسر کشور توزیع می شوند و با بهترین شرایط به فروش می رسند.

توزیع مواد پرکننده دندانپزشکی به سراسر کشور

جنس انواع مواد پرکننده دندان چیست؟

جنس انواع مواد پرکننده دندان چیست؟دردر قدیم مواد پرکننده دندان فقط در یک جنس وجود داشت. اما امروزه این مواد در چند جنس تولید می شود. در اینجا به جنس انواع مواد پرکننده می پردازیم که هر کدام دارای مزایا و خصوصیات خاصی هستند.

  • مواد پرکننده آمالگام
  • مواد پرکننده کامپوزیت
  • مواد پرکننده طلا
  • مواد پرکننده سرامیک
  • مواد پرکننده یونومر شیشه

این موادها با جنس های بخصوصی تولید شده اند. مثلا آمالگام که یک مواد قدیمی هم می باشد با چندین مواد مثل مس، روی، جیوه و نقره تشکیل شده است که با هم ترکیب می شوند. آمالگام بیشتر برای دندان هایی استفاده می شود که در آخر می باشند و پیدا نیستند.

همچنین، این مواد دوام بالایی دارد و می تواند سالها با همان کیفیت اولیه روی دندان باقی بماند و قیمت ارزانتری نسبت به بقیه مواد پرکننده دارد.

کامپوزیت جنسی مثل شیشه دارد که البته در تولید آن هم از خرده های شیشه و پلاستیک استفاده شده است. این مواد برای همه دندان ها مناسب است و بیشتر از آن برای دندان های جلویی استفاده می شود، چون رنگی سفید دارد که روی دندان نشان نمی دهد.

پرکننده ای که از جنس طلا است، به غیر از طلا با مواد دیگر هم مخلوط شده است که بخاطر جنسی که دارد گران تر از بقیه است و بیشتر از هفت سال دوام دارد.

مواد سرامیکی از جنس پرسلان است که این مواد در واقع جنس چینی دارد و رنگ آن هم سفید می باشد. از این مواد برای دندان هایی استفاده می شود که ترمیمی عمیق تر دارند.

مواد یونومر شیشه تشکیل شده از اکریلیک و یک نوع شیشه می باشد که معمولا در ترمیم ریشه دندان از آن استفاده خواهد شد و از نظر قیمت با مواد کامپوزیت برابری می کند.

واردات مواد پرکننده دندان پزشکی از اروپا

واردات مواد پرکننده دندان پزشکی از اروپاتولید مواد پرکننده دندانپزشکی علاوه بر ایران در کشورهای دیگری نظیر اروپا هم انجام می شود. این کشورها با جنس ها و کیفیت های مختلف انواع این موادها را تولید می کنند.

برای همین، واردات مواد پرکننده دندان در کشور ما هر ساله انجام می گیرد تا دندانپزشکان بتوانند با تنوعی که در این مواد وجود دارد، نیاز مشتریان را برطرف سازند و طبق قیمت و دوام آن ها را خریداری کنند.

این واردات باعث شده کشور ما در تامین مواد پرکننده مشکلی نداشته باشد و مشتریان بتوانند از آن بهره مند شود. بنابراین، شما می توانید برای خرید بهترین مواد پرکننده وارداتی در بالاترین کیفیت از این مرکز فروش اقدام کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *