بازار دستگاه سیلر اتوماتیک

بهترین دستگاه سیلر دستی باکیفیت را می توان از نوع فلز به کار برده شده در این وسیله شناخت، همانطور که می دانید دستگاه سیلر برای بسته بندی تجهیزات و وسایلی که در بیمارستان مورد استفاده قرارمی گیرد استفاده می شود.

نوع دستی این دستگاه بسیار ساده است و کار با آن به راحتی انجام می شود و چون با فلز استیل ساخته شده است بهترین نوع و با کیفیت ترین نوع آن وارد بازار می شود دستگاه سیلر دستی را می توان به تعداد محدودی در روز با آن بسته بندی کرد.

دستگاه سیلر برای بسته بندی

دستگاه سیلر برای بسته بندی لوازم پزشکی بیمارستان ها و داروسازی ها مورد استفاده قرار می گیرد به این صورت که تجهیزات داخل پارچه یا کاغذ کرپ قرار می گیرد و توسط دستگاه لایه هایی از این پارچه یا کاغذ به روی هم می آیند و توسط  اهرم دستگاه که توسط دست فشار داده می شود بسته ها تکمیل می شود.

هنگامی که اهرم را فشار دهید با توجه به اینکه این وسیله به برق متصل است لبه که ابتدا و انتهای بسته بر روی آن قرار می گیرد آن لبه توسط دما و فشار و شیار هایی که دارد بسته را پرس می کند و باعث می شود این درب این بسته محکم متصل شود و بعد توسط تیغه ای ای که کنار آن است برش داده شود این کار به راحتی انجام می شود فقط باید کسی که با دستگاه کار می کند بعد از اینکه تجهیزات و وسایل استریل بیمارستانی یا دارویی را درون بسته قرار داد اهرم را فشار دهد تا دستگاه کارایی خود را به عمل آورد و بسته ها به راحتی تهیه شود.

دستگاه سیلر بسته بندی دستی را ابتدا که به برق متصل کردید با توجه به سیم و عملکردی که دارد لبه ای در آن تعبیه شده شده است که دارای تعدادی شیار و دندانه است که توسط برقی که به آن متصل شده است حرارت آن بالا می رود و هنگامی که بسته ها را روی آن قرار می دهید حتما باید اهرمی که دارد را فشار دهید تا توسط حرارت و شیار ها و دندانه  هایی که دارد توسط فشار وارد شده درب بسته ها پرس شود و هوا داخل آن نفوذ نکند.

نوع دوخت دستگاه سیلر

نوع دوخت دستگاه سیلر به میزان دما و فشاری که به کاغذ کرپ و یا وسیله ی بسته بندی وارد می شود بستگی دارد هرچه میزان این دما و فشاری که به بسته وارد می شود به صورت تعادل و میزان باشد باعث می شود بسته بندی خوب قورت گرفته شود و مانع نفوذ هوا به داخل بسته شود.

نوع دوخت این دستگاه اهمیت بسیاری در بسته بندی دارد به علت اینکه هرچه این فشار و دمایی که به درب بسته وارد می شود کامل تر باشد این باعث می شود که درب بسته کاملا بسته شود و هوا و آلودگی به داخل بسته نفوذ نکند و بسته ها کاملا استریل باقی بماند.

همچنین نیز هنگامی که این دستگاه به خوبی با دما و فشار مناسب درب بسته ها را بهم بچسباند این باعث می شود بسته هیچ گونه هوا و آلودگی به داخل آن نفوذ نکند و بسته و لوازم و تجهیزاتی که داخل بسته قرار می گیرد به مدت زمان زیادی استریل بماند و هیچ گونه آسیبی از نظر آلودگی به آن وارد نشود.

نوع دوخی که دستگاه سیلر بر روی درب بسته ها دوخته می شود به اندازه ای محکم و مقاوم است که هوا وآلودگی درون آن نفوذنکند و به اندازه ای هم هست که راحت باز شودو در انجام کار شما راحت تر باشد و بتوانید بسته را باز کنید و به راحتی از تجهیزات آن استفاده کنید.

خرید رول پک اتوکلاو

قیمت و خرید دستگاه سیلر

برای داشتن قیمت و خرید دستگاه سیلر دستی باید به نوع شیار ها و دندانه های دوخت توجه داشته باشید و همچنین میزان دما و حرارتی که برای بستن درب بسته ها و میزان فشاری که وارد آن می شود دقت کرد.

توجه به تمامی این نکات نشان می دهد که این وسیله از لحاظ کیفیتی به چه اندازه است و چقدر ارزش خرید دارد قیمت این دستگاه نیز بر حسب کیفیت و میزان دقیق بسته بندی کردن بسته ها دارد و هر چه این دستگاه دقتش بیشتر باشد از قیمت بالاتری برخوردار است و ارزش خرید آن بیشتر است.

برای اطلاع از قیمت این دستگاه کافی است با جستجو در فضای اینترنت از آن آگاه شوید و وسیله را با قیمت مناسب از سایت های معتبر اینترنتی خریداری کنید همچنین با مراجعه با مشاورین مجموعه ی ما از اطلاعات و نکات این دستگاه مطلع شوید و آن را با قیمت مناسب تهیه و استفاده نمایید، پیشنهاد ما برای خرید شما این است که با مشاورین ما در ارتباط باشید و این وسیله را با قیمتی کاملا مناسب و با کیفیت می توانید این دستگاه را از مجموعه  ی ما خریداری کنید.

فروش دستگاه سیلر اتوماتیک

فروش دستگاه سیلر

فروش دستگاه سیلر را می توان به صورت اینترنتی به فروش بگذارید برای این کار کافی است در فضای اینترنت جستجو کنید و این دستگاه را به فروش بگذارید در فروش این دستگاه نکته قابل توجه میزان کیفیت و کارایی محصول است.

میزان کارایی محصول که در فروش بسیار مهم است همان میزان دما و فشار وارد شده به بسته است که هرچه این مقدار بیشتر باشد که بتواند به درستی درب بسته پرس شود و هوا و آلودگی به داخل بسته راه پیدا نکند این باعث می شود میزان تقاضا برای این محصول بیشتر باشد و فروش آن در مراکز مرتبط با این دستگاه بیشتر انجام می شود اگر آلودگی به داخل بسته راه پیدا کند باعث می شود بسته های بیمارستانی یا دارویی فاسد شوند به همین علت باید دستگاه از دما و فشار خوبی برخوردار باشد.

فروش این دستگاه ها بسیار راحت است برای مثال دستگاهی که به فروش می گذارید اگر از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار باشد فروش آن بسیار راحت است و شما می توانید با انتشار دادن آن داخل سایت های معتبر و اطلاعاتی راجب دستگاه منتشر کنید و آن را به فروش بگذارید.

دستگاه سیلر اتوماتیک

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *