هر روز که می گذرد طرفداران رول استریل بیشتر می شود و فروشگاه رول استریل نیز به مراتب بالاتر می رود، اما این کیفیت محصولات است که هر روز پایین تر می آید، فروشندگان جهت سود بیشتر محصولات بی کیفیت را خریداری کرده و با قیمتی گزاف به شما می فروشند، شما می توانید انواع رول استریل را از مراکز مجاز و مورد اعتماد مانند مجموعه ما خریداری کنید.
فروشگاه معتبر رول استریل با بهترین کیفیت در ایران

با رول استریل و انواع آن آشنا شوید

با رول استریل و انواع آن آشنا شوید رول استریل شیوه ای نوین برای بسته بندی تجهیزات پزشکی است که ابزار های پزشکی را استریل کرده و برای مدل طولانی آن را استریل نگه می دارد، این در صورتی است که در زمان های قدیم بشر نمی توانست وسایل را بیشتر از دو هفته استریل نگه دارد و موجب ضرر های جانی برای بیماران و مالی برای تولید کنندگان می شد.

در زمان های قدیم برای نگهداری از تجهیزات پزشکی آن ها را در بسته بندی های پارچه ای قرار می دادند که این بسته بندی ها نهایتا دو هفته بیشتر ابزار را استریل نگه نمی داشتند، همچنین اکثر پارچه ها پرز تولید می کردند که موجب قرار گرفتن پرز ها بر روی تجهیزات پزشکی می شد، امروزه رول استریل در بیمارستان ها و دندانپزشکی ها کاربرد فراوانی دارد.

رول های استریل دارای انواع مختلفی هستند که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رول استریل اتوکلاو (رول استریل بخار)
  • رول استریل پلاسما
  • رول استریل کرپ بیمارستان
  • رول استریل اتیلن اکساید

این رول ها از مهمترین مدل های تولید شده در دنیا هستند که هرکدام کاربرد مخصوص خودش را دارد و از مواد اولیه مختلفی ساخته شده اند، شما نمی توانید از این رول ها در فرایند های غیر تخصصی استفاده کنید زیرا کاربرد خود را از دست می دهند، برای مثال استفاده از رول اتوکلاو در روش استریلازیون پلاسما ممنوع اعلام شده است.

پارامترهای تعیین کیفیت رول استریل

پارامتر های مختلفی وجود دارد که می توان با آن ها کیفیت رول را تخمین زد و با خیال راحت خرید کرد، در صورتی که هر رول این ویژگی ها را داشته باشد مورد قبول است و از کیفیت بالایی برخوردار است، موارد زیر پارامتر هایی است که بر کیفیت رول استریل تاثیر می گذارد:

  • رول استریل باید در برابر رطوبتها مقاومت بالایی از خود نشان دهد و اجازه ورود رطوبت به داخل را ندهد، همانطور که می دانید بهترین مکان برای رشد باکتری ها مکان های مرطوب است و در صورتی که رطوبت وارد رول شود احتمال رشد باکتری ها افزایش می یابد.
  • برابر میکروارگانیسم ها مقاوم باشد و اجازه ورود آن ها را به داخل ندهد، ورود باکتری ها و میکروارگانیسم ها نشانه بی کیفیتی رول می باشد در صورتی که میکروارگانیسم وارد بسته بندی شد اما رول بتواند رطوبت را کنترل کند سرعت رشد میکروارگانیسم ها کاهش پیدا می کند.
  • رول استریلی که توسط یک برند خوب و با کیفیت تولید شده باشد، یک مکان مخصوص برای باز شدن آسان در بسته بندی بر روی آن قرار می دهد تا از آسیب های احتمالی به تجهیزات هنگام باز کردن بسته بندی جلوگیری کند.
  • رول با کیفیت نباید هیچ پرزی تولید کند، اکثر رول های استریل پرز هایی تولید می کنند که روی تجهیزات قرار می گیرد، رولی که کمترین پرز را در داخل بسته بندی تولید کند از کیفیت بالاتری برخوردار است.
  • رول استریل با کیفیت بسیار سبک است و این امر سبب می شود تا حمل و نقل این بسته بندی بسیار آسان باشد.
  • رول استریل با کیفیت مقاومت بالایی در برابر پارگی و یا حتی سوراخ شدن دارد، در صورتی که بسته بندی با یک فشار کوچک پاره شود تجهیزات از حالت استریل خارج می شوند و استفاده از رول های استریل بی معنی و هزینه بر می شود.

عوامل موثر بر قیمت رول استریل در بازار داخلی

عوامل موثر بر قیمت رول استریل در بازار داخلی عوامل زیادی وجود دارند که به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم موجب افزایش و کاهش قیمت رول های استریل در بازار می شوند، یکی از این عوامل افزایش واسطه ها در بازار است، هرچه تعداد واسطه ها در یک خرید کاهش پیدا کند قیمت آن نیز به مراتب پایین تر خواهد آمد، بهتر است سعی کنید رول خود را به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری کنید تا هزینه کمتری پرداخت کنید.

مسئله بعدی که بر روی قیمت تاثیر گذار است، نسبت عرضه به تقاضا است، به میزان تولید سالانه یک محصول عرضه گفته می شود و تقاضا میزان خرید مردم در طول سال ست، در صورتی که تقاضای مردم برای خرید یک محصول کم شود و از طرفی تولید آن محصول افزایش پیدا کند موجب کاهش قیمت محصول خواهد شد و در صورتی که این عمل برعکس انجام شود موجب افزایش قیمت خواهد شد.

موضوع بعدی برند تولید کننده رول و کیفیت آن می باشد، در تمامی محصولات یک برند مرجع وجود دارد که تولید کننده بهترین نوع آن محصول است و از خط تولید مجهزی برخوردار است، طبیعی است که محصولات این برند گران تر از برند های دیگر است و از کیفیت بالاتری برخوردار است، شما می توانید با خرید از برند های ناشناس تر قیمت کمتری را برای خرید پرداخت کنید.

موضع بعدی سایز و رنگ محصول است، هرچه اندازه رولی که خریداری می کنید بزرگ تر باشد قیمت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد، همچنین بعضی از رنگ ها وجود دارند که در بازار خاص هستند و مقدار زیادی از آن تولید نمی شود که موجب افزایش قیمت رول ها خواهد شد، برای مثال ممکن است رول قرمز در بازار وجود نداشته باشد اما در صورتی که تولید شود موجب شده تا رول قرمز از قیمت بالاتری برخوردار باشد.

موضوع بعدی شیوه خرید کردن شما است، شما می توانید رول استریل را به صورت عمده خریداری کنید تا هزینه کمتری را برای آن پرداخت کنید، هزینه خرید محصولات به صورت تکی از فروش عمده بیشتر است و شما می توانید با خرید عمده محصول تا حد زیادی در هزینه های خود صرفه جویی کند.

مدل رول استیل نیز بر قیمت آن تاثیر دارد، برای مثال قیمت رول استریل بخار با رول استریل پلاسما برابر نیست زیرا این دو مدل از مواد اولیه متفاوتی ساخته شده اند، در تولید رول بخار از کاغذ سلولزی استفاده شده است، این در صورتی است که برای تولید رول پلاسما ای از کاغذ تایکو استفاده شده است.

چالش ها و موانع پیش رو در صادرات رول استریل

همیشه چالش های مختلفی وجود داشته است تا صادر کنندگان را درگیر خود کند و بسیاری از تولید کنندگان را از صادرات صرف نظر کنند و هدف خود را بر روی بازار داخلی بگذارند، در ادامه می خواهیم بعضی از این چالش ها را برای شما معرفی کنیم تا از آن ها مطلع شوید.

اولین چالش هزینه باربری است که باید برای حمل و نقل محصول خود پرداخت کنید، هزینه باربری به کشوری که می خواهید به آن صادرات دهید بستگی دارد، هرچه مسیر صادرات شما نزدیک تر باشد قیمت باربری نیز کاهش پیدا خواهد کرد، شما می توانید به دو شیوه هوایی، دریایی و زمینی صادرات خود را انجام دهید که هر کدام از آن ها دارای نرخ قیمت مختلفی است و بر اساس موقعیت مکانی کشور مورد نظر باید یکی از این روش ها را انتخاب کنید.

چالش بعدی اخذ مجوز های لازم جهت ورود کالای شما به کشور هدف است، شما باید با کشور هدف ارتباط داشته باشید تا بتوانید مجوز های لازم جهت ورود کالای خود را بگیرید، در صورتی که مجوز صادر نشود کالای شما از گمرک ترخیص نمی شود و شما باید کالای خود را برگردانید، این در صورتی است که نمی توانید محصول خود را در انبار های مطمئن نگهداری کنید و محصولات شما در گمرک خراب شده و یا کیفیت خود را از دست خواهند داد.

چالش بعدی هزینه گمرک است، پس از اینکه مجوز های لازم را اخذ کردید، جهت ترخیص کالای خود از گمرک باید هزینه ای پرداخت کنید، این هزینه به میزان بار و نوع بار شما بستگی دارد و هر قلم کالا دارای نرخ گمرکی متفاوت است.

چالش بعدی رقابت شما در بازار است، شما باید کیفیت محصولات خود را بسیار بالا ببرید تا بتوانید به رقبای خارجی خود غلبه کنید، در این چالش شما باید با رقبایی که به این شرکت صادرات انجام می دهند را شکست دهید، همچنین باید رقابتی با شرکت های داخلی آن کشور داشته باشید، در صورتی که کیفیت محصول شما بالا باشد و قیمت مقرون به صرفه ای برای محصول خود در نظر بگیرید بازار هدف را تسخیر خواهید کرد و سود زیادی را دریافت خواهید کرد.

چالش بعدی تحریم هایی است که علیه کشور ایران اعمال شده است که در دریافت پول شما اخلال ایجاد خواهد کرد، شما باید حتما دقت کنید که تا پولی دریافت نکردید محصول را در اختیار مشتری قرار ندهید، زیرا بازرگانان پول شما را دیر پرداخت خواهند کرد، همچنین به علت تحریم بانک های ایرانی انتقال پول شما کاری دشوار خواهد بود.

تولید و پخش رول استریل در سراسر کشور

تولید و پخش رول استریل در سراسر کشور در کشور ما تولید کنندگان زیادی وجود دارند که رول استریل تولید می کنند، اما تمامی این محصولات از کیفیت بالایی برخوردار نیستند، به علت تحریم ها قیمت محصولات وارداتی بسیار بالا رفته است و شما می توانید محصولات داخلی را جایگزین محصولات خارجی کنید، بعضی از تولید کنندگان ایرانی خط تولید بسیار مجهزی دارند و محصولات با کیفیت و با استاندارد جهانی تولید می کنند.

مزایای خرید رول ایرانی مقرون به صرفه بودن آن از نظر قیمتی است، مجموعه ما کار شما را آسان کرده است، مجموعه ما با بهترین تولید کنندگان رول استریل ایرانی همکاری می کند و به صورت مداوم بر روی خط تولید آن ها نظارت دارد تا محصولی با کیفیت تولید شده و به دست شما برسد، همچنین مجموعه ما محصولات خارجی را نیز پوشش می دهد که بسته به نیاز خود می توانید از همین سایت خرید کنید.

فروش مجموعه ما به صورت سراسری است و شما می توانید از تمام نقاط ایران سفارش خود را ثبت کنید و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید، البته لازم به ذکر است که فروش تمامی محصولات ما به صورت کاملا عمده انجام می شود.

سفارش خرید رول استریل با مناسب ترین قیمت

جهت خرید رول استریل به صورت عمده می توانید فرم تماس بالای همین صفحه را پر کرده و منتظر تماس کارشناسان ما باشید، مجموعه ما به دو شیوه حضوری و غیر حضوری فروش محصولات خود را انجام می دهد که شما می توانید از هر دو روش استفاده کنید، البته پیشنهاد ما به شما خرید به صورت غیر حضوری است زیرا با این کار در وقت خود صرفه جویی می کنید و به کاهش ترافیک شهری نیز کمک شایانی خواهید کرد.

مجموعه ما این امر را پدید آورده است تا شما بتوانید همکاری خود را با ما آغاز کنید، در صورتی که شما فروشنده رول ها استریل هستید می توانید این موضوع را در فرم تماس قید کنید و در صورت تمایل محصولات مجموعه ما در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا شما آن را بفروشید و سود خوبی کسب کنید، به علت با کیفیت بودن محصولات ما مشتریان زیادی دارد و می توانید مشتریان خود را بیشتر کنید.

مجموعه ما تا زمان رسیدن محموله شما، آن را پشتیبانی می کند تا برای بسته هیچ مشکلی پیش نیاید و در طول مسیر از کیفیت و کارایی محصول مورد نظر کاسته نشود، همچنین مجموعه ما با استفاده از بهترین سیستم های حمل و نقل سرعت ارسال محصولات را افزایش داده است تا رول مورد نظر شما در کمترین زمان ممکن در اختیار شما قرار بگیرد.

صادرات رول استریل به کشورهای همسایه

صادرات رول استریل به کشورهای همسایه یکی از بهترین راهکار ها جهت افزایش سود حاصل از فروش شروع صادرات به کشور های همسایه است، نزدیکی این کشور ها به ایران موجب کاهش هزینه ها شده و سود زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت.

جهت شروع صادرات کافی است که یک بسته بندی زیبا و شیک تهیه کنید و محصولات خود را بسته بندی کنید تا آماده صادرات شوند، البته سعی کنید نوشته های روی بسته بندی را با زبان کشور هدف بنویسید تا مردم آن کشور بهتر با محصول شما ارتباط بگیرند تا احتمال خرید محصول توسط آن ها بیشتر شود.

بهتر است برای شروع صادرات تجربه کافی داشته باشید تا کمتر ضرر کنید، در صورتی که هیچ تجربه ای در این زمینه ندارید می توانید از افراد با تجربه مشاوره بگیرید و نحوه صادرات را از آن ها یاد بگیرید، صادرات بدون مشاوره با افراد کاربلد احتمال شکست شما را افزایش می دهد.

شما می توانید جهت شروع صادرات از شرکت های فعال در زمینه صادرات کمک بگیرید، این شرکت ها چالش های احتمالی مانند اخذ مجوز را حل می کنند و مسئولیت شما را در صادرات کاهش می دهند و شما می توانید بر روی تامین کالا با کیفیت تمرکز کنید، این شکرت ها با دریافت هزینه تا انتهای صادرات در کنار شما خواهد بود تا احتمال ضرر کردن شما را کاهش دهد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *