رول بسته بندی استریل از جمله لوازم اولیه بهداشتی است که در صنعت پزشکی بیشترین مصرف را دارد. این رول به صورت تک لایه و چند لایه بوده و ساختاری منحصر به فرد دارد. ماده اولیه این رول را پلی اتیلن تشکیل می دهد که شفافیت بالایی هم دارد و در مقابل حرارت دوام زیادی از خود نشان می دهد. در کناره های آن سه خط مهر و موم شده وجود دارد و در دو مدل ساده و پلیسه دار تولید می شود. بسته بندی استریل موجب افزایش کیفیت و ماندگاری بیشتر تجهیزات می شود. مصرف آن بیشتر برای نگهداری و استریل ماندن ابزار جراحی و دندانپزشکی است. 

پخش عمده رول بسته بندی استریل

مقاومت رطوبتی بالا رول بسته بندی استریل

مقاومت رطوبتی بالا رول بسته بندی استریلرول بسته بندی مقاومت بالایی در مقابل رطوبت دارد و در محیط های مرطوب بهترین گزینه برای نگهداری و استریل ماندن تجهیزات جراحی است. ساختار منحصر به فردی دارد و از ورود میکروب و آلودگی به درون بسته و لوازم جلوگیری می کند. رنگ آن بیشتر سبز و سفید و شفاف است که هر کدام کارایی مختص به خود را دارند. 

باز کردن بسته بندی بسیار آسان بوده و جراح به راحتی می تواند از لوازم درون آن استفاده کند. استفاده از این محصول به تمیز و استریل ماندن لوازمی که رابطه مستقیم با سلامتی بیمار دارند کمک زیادی می کند و امروزه در بیشتر مراکز آن ها را مشاهده می کنیم. 

وزن آن ها سبک و ناچیز بوده و امکان طراحی لوگو و شکل به درخواست مصرف کننده امکان پذیر است. در مدت زمانی که تجهیزات داخل این بسته هستند به طور کامل استریل می باشند.

فروش رول بسته بندی استریل

فروش رول بسته بندی استریل فروش رول بسته بندی استریل به صورت عمده و جزیی مطابق نیاز و مصرفی که خریدار دارد انجام می شود. مراکز درمانی و بیمارستان ها که بیشترین جراحی را انجام می دهند از بزرگترین خریداران این رول ها هستند تا تجهیزاتی استریل و بهداشتی داشته باشند و خدمت بزرگی به بیماران کنند. 

زمانی که حجم فروش بالا و به صورت عمده باشد مسلما نرخ کمتری خواهد داشت و این امر به جلب رضایت مصرف کنندگان کمک زیادی می کند. خریدارانی که فرصت خرید حضوری را ندارند می توانند از خدمات گسترده اینترنتی که پیش روی آن ها قرار داده شده به صورت آنلاین حجم و نوع محصول مورد نظر خود را به راحتی سفارش دهند. 

سایز این رول ها متفاوت بوده و می تواند بیشتر ابزارها را به این طریق استریل کرد. این تنوع بالا باعث شده تا بازدهی فروش به طور چشمگیری افزایش پیدا کند. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *