انواع پک استریل دندانپزشکی

انواع پک استریل دندانپزشکی را می توان از پرکاربرد ترین انواع پک های پزشکی معرفی نمود که به جهت رعایت بهداشت و ایمنی در درمان های مختلف دندانپزشکی استفاده های فراوانی دارند. این پک های ویژه را می توانید از بهترین نمایندگی های پخش این محصول به صورت آنلاین و با مناسب ترین قیمت به سادگی خریداری نمایید.

انواع پک استریل دندانپزشکی

معرفی انواع پک استریل دندانپزشکی

همانطور که می دانید در دندانپزشکی رعایت نکات بهداشتی مهمترین بخش درمانی و کار در مطب ها و کلینیک های ویژه این امر می باشد. برای این منظور علاوه بر استفاده از انواع ضدعفونی کننده های دست و محیط و ابزار از انواع پک های استریل استفاده های فراوانی می شود.

پک های استریل شامل پک های جراحی، پک بیمار، پک ایمپلنت و پک نیمه و پک کامل هستند. هر یک از این پک ها از نظر محتویات آنها، متفاوت از یکدیگر می باشند. برای خرید این نمونه از محصولات لازم است تا نوع این پک ها در سفارش به طور کامل مشخص شده باشند.

این پک ها یکبار مصرف بوده و به وسیله گاز اتیلن اکساید استریل می شوند. اغلب نیز محتویات آنها شان، گان و تعدادی از روکش ها را شامل می شوند. برند های تولید کننده این محصولات اغلب برای پک های تولیدی خود تفاوت هایی قائل می شوند. این پک ها را حتی می توان در رنگ بندی های متنوع نیز تهیه و خریداری نمود.

تولید کنندگان پک های استریل پزشکی و  دندانپزشکی در شهرهای مختلفی از کشور فعال هستند و از طریق این نمایندگی آنلاین خدمات خود را در تمام کشور برای متقاضیان محصولات خود ارائه می دهند.

انواع پک استریل دندانپزشکی

قیمت پک استریل دندانپزشکی عمده

اگر قصد خرید عمده پک استریل دندانپزشکی را داشته باشید می توانید این محصول را به صورت سفارشی از طریق این نمایندگی تهیه نمایید. پک های استریل و غیر استریل با قیمت های متفاوت برای خریداران عمده در این نمایندگی عرضه می شوند.

خرید عمده این محصول ویژه از طریق این نمایندگی و به صورت آنلاین می تواند تاثیر زیادی در کاهش هزینه های خرید شما داشته باشد. خرید قیمت مناسب معمولا بی واسطه و مستقیم انجام می شود. با خرید از این نمایندگی معتبر بی واسطه از تولید کننده خرید خود را انجام داده اید.

پک های پزشکی و دندانپزشکی در بازار معمولا در قالب استریل و غیر استریل عرضه می شوند و عمده پک های موجود در بازار عمدتا غیر استریل هستند. در نتیجه لازم است در هنگام خرید این محصولات دقت لازم را داشته باشید. در صورتی که پک غیر استریل خریداری کرده باشید می بایست این پک ها را در سازمان انرژی اتمی استریل کنید.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *