نمایندگی اصلی رول اتوکلاو تولید کننده محصولی با کیفیت و با ضمانت از نظر استریل بودن، عملکرد مطلوب و دوام و طول عمر است انحصار تولید این محصول توسط نمایندگی تاثیر مستقیم روی قیمت محصول دارد و خود نمایندگی با توجه به کیفیت و میزان تقاضا و مشتری پسندی و عملکرد محصول قیمت مناسب برای کالا تعیین می کند. بسته بندی مناسب محصول توسط مرکز تولید در حفظ عملکرد مطلوب آن موثر است.

نمایندگی اصلی رول اتوکلاو با کیفیت تضمینی

نکاتی که خریدار رول اتوکلاو باید بداند

نکاتی که خریدار رول اتوکلاو باید بداند رول اتوکلاو وسیله مناسبی جهت استریل نگه داشتن محیط کشت در آزمایشگاهها می باشد محیط کشت قارچ، باکتری یا ویروس باید کاملا استریل باشد از این رو از پتری دیش و وسایل و حتی محیط رشد مثل آگار استریل شده در زیر هود استفاده می شود رول اتوکلاو جهت حفظ استریل بودن ظروف پتری دیش هنگام انتقال به انکوباتور استفاده می شود در ظروف با این رول مسدود می شود.

از این رول در آزمایشگاههای تشخیصی بیماری یا آزمایشگاههای دانشگاههای زیست، کشاورزی که به محیط استریل برای رشد در ظروف پتری دیش نیاز دارند بکار می رود. در دندانپزشکی و پزشکی نیز که محیط استریل اهمیت دارد از این رول که شبیه رول چسب با حالت کشسانی و بدون چسبندگی است استفاده شود.

محل کاربرد این رول و حفظ کیفیت دوام آن، اندازه ظروف، توجه به تاریخ تولید و انقضاء رول در هنگام خریداز جمله مواردی است که در انتخاب رول اتوکلاو باید مورد توجه قرار گیرد. ظروف پتری دیش بستگی به نوع قارچ، ویروس، باکتری کشت یافته ممکن است از یک روز تا هفته ها در محیط انکوباتور که محیطی با رطوبت و دمای تنظیم شده است باقی بماند. از این رو این رول در طول این مدت جهت حفظ استریل ماندن محیط باید سالم بماند.

بسته بندی مناسب داشتن از نکاتی است که جهت حفظ محصول حین جابجایی مهم است خصوصا در مورد محصولات پزشکی که به این مورد حین خرید باید توجه نمود.

عامل اصلی در تعیین قیمت رول اتوکلاو

عامل اصلی در تعیین قیمت رول اتوکلاو در تعیین قیمت رول اتوکلاو عامل اصلی که موثر است عمر و دوام رول، حالت کشسانی آن و استریل بودن، شرکت سازنده آن است. رول اتوکلاو یک رول بزرگ است که برای هر ظرف تقریبا یک سانت برش طولی آن کافی است در نتیجه حفظ کیفیت محصول در طول دوره ای که بدست مصرف کننده می رسد و در طول مدتی که کاربر از آن استفاده می کند مهم می باشد.

برشی از این رول باید دور ظروف پتری دیش جهت حفظ استریل کشیده شود به همین علت به صورت کشسان است تا به اندازه کافی درب ظرف کیپ شود عملکرد درست و حفظ کیفیت محصول در این مورد بسیار مهم است.

عملکرد درست متناسب با کاربرد رول و دوام و طول عمر آن تعیین کننده قیمت و تقاضای رول است هر چه کیفیت بالاتر باشد قیمت بالاتری دارد نام شرکت سازنده بر قیمت محصول موثر است بعضی شرکتها سازنده که تولید کننده این مواد و مصالح آزمایشگاهی و پزشکی است و نام آنها شناخته شده است در صورتی تولید انحصاری باشد تعیین کننده قیمت و در صورتی که چند تولید کننده باشد رقبا تعیین کننده قیمت است.

هر آنچه باید از صادرات رول اتوکلاو بدانیم

هر آنچه باید از صادرات رول اتوکلاو بدانیم صادرات یک گزینه مهم جهت تنظیم بازار و ورود ارز به داخل کشور است. زمانی که محصولی بیشتر از نیاز داخلی باشد بازاریابی در بازار خارجی گزینه مطلوبی برای خروج محصول مازاد است. زیرا محصول اضافی از نیاز داخلی می تواند قیمت را تحت تاثیر و تولید کننده را متضرر سازد. علاوه بر این فروش محصول به مصرف کننده خارجی ارز خوبی را می تواند وارد کشور کنند و باعث تولید ثروت ملی گردد.

در مورد وسایل پزشکی و آزمایشگاهی نیز صادرات محصولی مانند رول اتوکلاو نیز باعث تنظیم بازار در صورتی که مازاد مصرف داخلی باشد و همچنین باعث تولید ثروت داخلی می گردد. صادرات این محصول نیاز به تولید کالایی با کیفیت بالا، با عملکرد مطلوب، دوام و طول عمر کافی جهت حفظ محیط به صورت استریل است.

معمولا برای محصولات پزشکی استانداردها و قانون ها سخت گیرانه ای جهت صادرات وجود دارد خصوصا رول اتوکلاو که وظیفه حفظ محیط استریل در ظروف کشت پتری دیش است. داشتن بسته بندی درجه 1در زمان انتقال این محصولات در حفظ عملکرد و کیفیت محصول مهم است.

در مورد مراحل صادرات رول اتوکلاو و سایر لوازم پزشکی تاییدیه از وزارت بهداشت جهت رعایت استاندارها لازم در مورد کالا نیاز است و همچنین انطباق محصول با قانونهای کشور مقصد لازم است. گاهی محصول به صورت رندوم مورد آزمایش قرار می گیرد که انتقال دهنده عامل بیمارزایی به کشور مقصد نباشد یا از مواد اولیه خاصی تشکیل نشده باشد که رشد قارچ و ویروس خاصی را تحریک نکند.

کشورهای واردکننده لوازم پزشکی مانند رول اتوکلاو این حساسیت را حتی در مورد بسته بندی محصولات وارداتی دارند. رول اتوکلاو باید کاملا استریل و عاری از هر گونه مواد شیمیایی که روی رشد قارچ و باکتری تاثیر می گذارد باشد. محصول صادراتی معمولا یک مدت در گمرک کشور مبدا و مقصد می ماند تا نتایح تست صحت محصول مثبت شود. بعد از آن نرخ ترخیص کاری در گمرک گرفته می شود و محصول ترخیص می شود.

مراکز تولید رول اتوکلاو با کیفیت در ایران

مراکز تولید رول اتوکلاو با کیفیت در ایران مراکز تولید رول اتوکلاو باید کاملا استریل باشد رول اتوکلاو در آخرین مرحله جهت انتقال پتری دیش به انکوباتور استفاده می گردداز این رو در اتوکلاو آزمایشگاه استریل نمی گردد بلکه باید توسط شرکت سازنده استریل می گردد و جهت کیپ کردن درب ظرف پتری دیش جهت جلوگیری از آلوده شدن محیط کشت باکتری، قارچ، ویروس با عاملی دیگر است.

از اینرو رولها، افراد و کل محیط باید کامل استریل باشد جهت استریل این محیط از مواد و نورهای ضد عفونی کننده مناسب با شرایط تولید استفاده می شود. در ضمن محصول تولیدی باید از مواد مجاز که علاوه بر حفظ استریل بودن محصول روی محیط رشدی ویروس، باکتری، قارچ در محیط کشت تاثیر نداشته باشد و کلا خنثی باشد. حالت کشسانی خوب این محصول نیز در عملکرد و کارکرد این محصول موثر است.

بسته بندی مناسب محصول جهت حفظ استریل بودن و عدم آلودگی رول مهم است و علاوه بر آن از تغییر شکل آن در طی جابجایی جلوگیری می کند. بسته بندی معمولا به صورت مقوایی و از نونه های درجه یک می باشد.

شرکتها دانش بنیان ایرانی با تولید این محصول با کیفیت مناسب و عملکرد خوب باعث نیاز داخلی کشور را از واردات را برطرف می کنند و با صادرات آن ارز وارد کشور نموده و باعث ثروت آفرینی شوند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *