رول نوار تایوک

مرجع فروش رول نوار تایوک عرض 10 به صورت آنلاین نیز دسترسی های مستقیم خود را برای خریداران عمده و مصرف کنندگان بزرگ این محصولات از مدت ها پیش ایجاد نموده است. در این نمایندگی معتبر بهترین برند های رول تایوک  یا همان رول استریل پلاسما و نیز رول اتوکلاو را می توانید با مناسب ترین قیمت در کوتاه ترین زمان ممکن خریداری نمایید.

رول نوار تایوک

مشخصات کلی رول نوار تایوک

رول نوار تایوک یکی از انواع محصولات بسته بندی استریل پزشکی است که در فرآیند های استریل با دما و رطوبت پایین مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول نیز مانند سایر انواع رول های استریل دو لایه بوده که یک لایه آنها کاغذی و لایه دیگر نوعی فیلم شفاف تولید شده از پلی اتیلن و به صورت چند لایه است.

این رول ها دارای نشانگر هایی هستند که در سیستم های مختلف استریل تغییر رنگ های مختلفی دارند. وجود این نشانگر ها در اطراف رول ها الزامی است و بر روی نشانگر نوع سیستم استریل کننده را با علائم اختصاری مشخص می کنند.

از ویژگی های رول های نوار تایوک این است که تنها برای سیستم های استریل پلاسما قابل استفاده است. این رول را نمی توان جایگزین رول اتوکلاو نمود و رول های اتوکلاو بخار نیز قابل استفاده در سیستم پلاسما نیستند.

رول نوار تایوک

تولیدی انواع رول نوار تایوک ارزان

عرضه رول نوار استریل بخار، اتیلن اکساید و پلاسما در بازار های خاصی انجام می شود. این محصولات بسته بندی با وجود موارد مصرف فراوانی که دارند، از نوع محصولات خاص هستند و ویژه بسته بندی های پزشکی و دندانپزشکی استفاده می شوند. این رول ها از آنجا که مخصوص استریل کردن استفاده می شوند و استریل تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی امر بسیار مهمی است، در نتیجه موارد مصرف آنها رو به افزایش بوده و سطح تقاضا برای خرید آنها همچنان در حال گسترش است.

استریل ابزار و تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی در حال حاضر به یک قانون تبدیل شده است و فروش رول تایوک، بخار و اتیلن اکساید در بازار های پزشکی و دندانپزشکی به صورت آنلاین و حضوری انجام می شود. از آنجا که دسترسی ساده به این محصولات نیاز است این مجموعه به عنوان یکی از نمایندگی های مستقیم در بازار پخش این محصولات خدمات فروش آنلاین خود را با ساده ترین شرایط برای خریداران عمده در بازار های مختلف کشور ارائه می دهد.

برای اطلاع از شرایط فروش ویژه و اطلاع از موجود محصولات با مشاورین فروش مجموعه در تماس باشید. می توانید از طریق این مجموعه آنلاین انواع محصولات بسته بندی استریل مانند کاغذ کرپ استریل، رول پلاسما، رول بخار و رول اتیلن اکساید و انواع پاکت استریل را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *