رول کاغذی تایوک

آیا می دانید مراجع خرید رول کاغذی تیاوک با کیفیت مرغوب برای بسته بندی های استریل پزشکی مورد نیاز مراکز درمانی همچون بیمارستان ها کجاست؟ در مورد رول های کاغذی تایوک چه می دانید و تا چه اندازه با روش های خرید این محصول و نیز عرضه کنندگان معتبر این محصولات آشنایی دارید؟ می توانید از طریق این نمایندگی بهترین های بازار ایران را با بهترین قیمت ها تهیه نمایید.

رول کاغذی تایوک

درباره رول کاغذی تایوک بیشتر بدانید

رول کاغذی تایوک در بازار تجهیزات پزشکی با عنوان رول و پاکت های استریل پلاسما بیشتر شناخته می شوند. این محصولات در زمینه بسته بنید های استریل جهت ضدعفونی و پاک سازی تجهیزات پزشکی کاربرد دارند.

در تولید رول های استریل تایوک از فیلم کوپلیمر تولید شده از پلی استر و پلی اتیلن شفاف و نیز کاغذ پزشکی تایوک استفاده می شود. این محصول بر اساس قوانین ذکر شده در استاندارد EN 868-9 در پزشکی تولید شده و جهت ضد عفونی و بسته بندی تجهیزات پزشکی عرضه می شوند. از مهمترین مشخصه ها و ویژگی های این محصول می توان به این موارد اشاره نمود:

  • با مقاومت کششی بالا
  • مقاوم در برابر پارگی
  • وزن سبک
  • ضد رطوبت
  • سد محکم در برابر نفوذ انواع میکروب و باکتری

این محصول بسته بندی در پزشکی برای روش های استریل با سیستم هایی مورد استفاده قرار می گیرد که از گاز اتیلن اکساید، اشعه گاما، پرتو الکترون، پراکسید هیدروژن و نیز بخار در شرایط کنترل شده، استفاده می شود. در این سیستم ها استریل در دمای پایین و رطوبت کم انجام می شود. در اطراف این رول ها نیز نشانگر هایی به جهت کنترل عملیات استریل به کار گرفته شده است.

رول کاغذی تایوک

عرضه کننده رول کاغذی تایوک 5 سانتی

با تکامل فناوری ها ، سیستم های استریل کننده تجهیزات پزشکی نیز پیشرفت می کنند. استریل ابزار پزشکی با گاز پراکسید هیدروژن یک روش کاملاً جدید است که امکان استریل مواد، ابزار و تجهیزات مختلف در پزشکی را به صورت سرد فراهم می کند.

محدودیت های عدم توانایی استفاده از برخی مشتقات سلولز در طی این فرآیند به این معنی است که انتخاب بسته بندی با کیفیت برای مواد ضدعفونی کننده از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین ترتیب ، بسته بندی مناسب باعث افزایش عمر مفید وسایل و مواد مورد استریل می شود. بر اساس این مفهوم ، کویل های قابل انعطافی Tyvek ساخته شده اند که برای استفاده پزشکی از پلی اتیلن پلاستیکی PE / PET نیز در قالب یک فیلم شفاف با نام کوپلیمر در تولید آنها استفاده می شود.

این رول ها دارای یک شاخص فرآیند برای پراکسید هیدروژن هستند. عرضه رول کاغذی توسط این مجموعه با کیفیت عالی و قیمت مناسب، خرید رول تایوک در حجم عمده را برای مصرف کنندگان و تاجران این محصول با شرایط آسان فراهم می کند.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *