دستگاه رول پک دستی، دستگاهی برای پرس و مهر و موم ابزار، در مطب دندانپزشکی است. این اقدام، گامی اولیه و ضروری در فرایند ضدعفونی کردن ابزار است. با بسته‌بندی مناسب تجهیزات پزشکی و نگهداری آن‌ها در شرایطی بهینه، اثربخشی، دسترسی، سلامت  آن‌ها تضمین می‌شود و می‌توان با خیالی آسوده از ابزار استفاده نمود. در این مجموعه می‌توانید مطمئن‌ترین و با کیفیت‌ترین انواع این دستگاه را خریداری کنید و با اطمینان خاطر ابزار استرلیزه خود را بسته‌بندی کنید.

مرجع خرید دستگاه رول پک دستی

نحوه استفاده از دستگاه رول پک دستی

نحوه استفاده از دستگاه رول پک دستی

دستگاه رول پک در بیمارستان‌ها، مطب‌های پزشکی و دندان‌پزشکی برای دوخت پرسی بسته‌های نگهداری تجهیزات پزشکی استفاده می‌شود. این دستگاه با دوام و اقتصادی بوده، ساختار ساده‌ای دارد ، نصب و نگهداری از آن راحت است و جایگاه کمی را اشغال می‌کند و با صرف کمترین زمان، بهترین مهر و موم را انجام می‌دهد. 

برای استفاده از دستگاه مراحلی که در ادامه آمده را انجام می‌دهیم، ابتدا دستگاه را به برق وصل می‌کنیم و دکمه روشن را می‌زنیم. سپس با استفاده از ترموستات دمای مناسب را تنظیم می‌کنیم، پس از آن چراغ نشان‌دهنده تنظیم حرارت روشن می‌شود، حدود پنج دقیقه منتظر می‌مانیم تا دستگاه گرم شود. وقتی که چراغ نشان‌دهنده حرارت خاموش شد، دستگاه برای کار آماده است ( برای جلوگیری از سوختگی المنت حرارتی نباید برداشته شود). در این مرحله بسته یا بسته‌های رول کاغذی یا پلاستیکی را با ابعاد دلخواه در دستگاه دوخت و پرس قرار می‌دهیم، باید توجه داشته باشیم که سمت پلاستیک رول بسته به سمت بالا باشد. سپس بر اساس اندازه ابزار پزشکی مورد استفاده، مقدار رول لازم را بیرون می‌کشیم و با اهرمی که در کنار دستگاه قرار دارد، عمل پرس و سیل کردن رول را انجام ‌می‌دهیم. باید دقت شود که عمل دوخت زمانی کامل می‌شود که صدای بوق را از دستگاه بشنویم، تا زمان شنیدن صدای بوق باید اهرم را نگاه داریم و پس از آن اهرم را به حالت اولیه بر می‌گردانیم و با استفاده از کاتر اسلایدی دستگاه، محل پرس شده را برش می‌دهیم و بسته دوخت شده را بر می‌داریم.

فروش ویژه دستگاه رول پک دستی

فروش ویژه دستگاه رول پک دستی

این موسسه تلاش می‌کند تا با ارائه جدیدترین، پیشرفته‌ترین و کاربردی‌ترین محصولات، با کیفیتی ایده‌آل، قیمتی مناسب و رعایت تمام استانداردهای لازم، بهترین محصول را به هموطنان عزیز عرضه کند و در راستای رفع نیازها و جلب رضایت مشتری بکوشد. فروش دستگاه رول پک در این مجموعه به صورت غیرحضوری و از طریق تماس تلفنی یا ثبت سفارش در شبکه‌های اجتماعی انجام می‌گیرد. برای کسب اطلاعات از قیمت، مشخصات و خرید رول پک و یا دریافت مشاوره برای یافتن محصول مدنظر خود می‌توانید با شماره‌های این مرکز تماس برقرار کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *