رول اتوکلاو دندانپزشکی وسیله ای است که برای ضد عفونی کردن و استریل نمودن تجهیزات پزشکی به کار می رود. سایز بندی های مختلفی از این رول ها وجود دارد که همه آنها دارای طول مشخص بوده و از رول پک 5 سانتی متری تا 30 سانتی متری را در بر می گیرند.

قیمت رول اتوکلاو دندانپزشکی ایرانی

مقایسه رول اتوکلاو دندانپزشکی ایرانی با خارجی

مقایسه  رول اتوکلاو دندانپزشکی ایرانی با خارجیاتوکلاو دندانپزشکی خارجی یا ایرانی وسیله ای است که برای ضد عفونی کردن برخی تجهیزات مورد استفاده در حرفه دندانپزشکی به کار می رود. دو عامل حرارت و فشار از جمله فاکتور هایی هستند که عمل ضد عفونی را در این دستگاه انجام می دهند.

این دستگاه به صورت خودکار قفل می شود و به همین دلیل به آن اتوکلاو گفته می شود. استفاده از این دستگاه به دلیل نیاز مداوم به ابزار های پزشکی یکی از ضروریات لازم در این حرفه به شمار می آید.

این تجهیزات در دو نوع ایرانی و خارجی در کشور موجود می باشند که طبق تحقیقات انجام شده نمونه های تولیدی در داخل کشور از کیفیت خوبی برخوردار می باشند. پک های استریل شده دستگاه اتوکلاو امروزه جایگزین مدل های پارچه ای شده اند که در گذشته مورد استفاده قرار می گرفتند. 

اما امروزه انواعی از این تجهیزات در نمونه های داخلی و خارجی در بازار وجود دارد که در مقایسه با نمونه های قبلی از کیفیت بهتری برخوردار است.

در مقایسه رول پک های خارجی با نمونه های داخلی باید گفت که نمونه های خارجی به دلیل نوسانات نرخ ارز مدام با افزایش قیمت روبرو هستند و به همین دلیل از نمونه های تولید داخل گران تر می باشند. این در حالی است که تولیدات داخل با قیمت ارزان تر و کیفیت مناسب تولید می شوند.

مرکز فروش بهترین اتوکلاو دندانپزشکی

مرکز فروش بهترین اتوکلاو دندانپزشکیبهترین اتوکلاو دندانپزشکی از بهترین مواد اولیه تهیه می شود. همان طور که بیان شد این دستگاه یکی از مهمترین تجهیزاتی است که در بیمارستان ها و مراکز درمانی به کار برده می شود.

از آنجا که وسایل مورد استفاده در پزشکی مدام در تماس با انواع میکروب های بیماری زا می باشند به همین دلیل لزوم استفاده از چنین دستگاه هایی در مراکز درمانی اجتناب ناپذیر است.

از این رو در این مرکز فروش نمونه های مختلف این دستگاه به مراجعه کنندگان معرفی شده و جدید ترین قابلیت های آن نیز به آنها شرح داده می شود.

این امر می تواند زمینه خرید این تجهیزات را آسان تر نماید و کاربران و استفاده کنندگان از آن را مجاب به خرید نماید. این دستگاه قادر به از بین بردن و استریل کردن وسایل پارچه ای و فلزی به نحو بسیار مطلوبی می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *