قیمت دستگاه سیلر دندانپزشکی

با توجه به نوع و عملکرد دستگاه، میزان کارایی دستگاه و همچنین برند و کشور تولید کننده متنوع می باشد. این دستگاه ها با توجه به نوع کارایی که دارند در کلینیک های دندانپزشکی و کارگاه های تولیدی قابل استفاده می باشند. برای استعلام از قیمت دستگاه، نحوه دسترسی و شرایط خرید آسان این محصول در هر نقطه ای از کشور با مشاورین فروش در تماس باشید.

قیمت دستگاه سیلر دندانپزشکی

آشنایی با انواع دستگاه سیلر دندانپزشکی وارداتی

اگر به دنبال این هستید که بدانید دستگاه سیلر چیست؟ باید گفت پاسخ سوال ساده است. نام دیگر این محصول دستگاه پک دندانپزشکی یا دستگاه دوخت وی پک است. این دستگاه عملیات بسته بندی یا sealing و مهر و موم کردن بسته هایی استریل را انجام می دهد.

برای دوخت انواع رول پک ها و قبل از آن برای برش رول های مورد استفاده قرار می گیرد. مدل ها و طرح های متنوعی از این دستگاه در بازار توسط برند های مختلف تولید و عرضه شده اند. عمده موجودی بازار این محصول دستگاه های وارداتی هستند. به همین جهت تغییر قیمت در بازار بسیار زیاد بوده است.

از نظر فنی دوخت ایجاد شده توسط این دستگاه 12 میلی متر است و توان دستگاه 300 وات می باشد. عملکرد این وسیله بسیار ساده می باشد. بسیاری از مدل های موجود در بازار قابلیت تنظیم دمای دوخت را دارند. المنت به کار رفته در دستگاه ها جهت دوخت محکم و نیز طول عمر دستگاه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

دستگاه های سیلر دندانپزشکی در دو گروه نیمه دستی و تمام اتوماتیک در بازار عرضه می شوند. نوع دستی این وسیله که تا عرض 30 سانت را برش می دهد، برای مطب ها و کلینیک های دندانپزشکی مناسب تر است. هم از نظر کارایی و هم قیمت مقرون به صرفه تر می باشد.

قیمت دستگاه سیلر دندانپزشکی

بهترین قیمت دستگاه سیلر دندانپزشکی وارداتی

قیمت دستگاه وی پک را دستی یا تمام اتومات بودن این دستگاه تعیین می کند. ناگفته نماند که برند تولید کننده این وسیله در قیمت نهایی موثر خواهد بود. البته با وجود نوسانات ارزی بازار نمی توان پیش بینی دقیقی از قیمت ارائه نمود. همانطور که می دانید دستگاه مورد نظر بیشتر وارداتی هستند و نمونه تولید داخلی این دستگاه چندان شناخته شده نمی باشد.

نوع تمام اتوماتیک دستگاه سیلر قیمت بسیار بیشتری در بازار دارد. به ویژه اگر کشور سازنده این محصول کشوری غیر از چین باشد. هر چند که از نظر کیفیت و کارایی تفاوت های چندانی را نمی توان برای این دستگاه ها معرفی نمود.

برای اطلاع از نحوه خرید این دستگاه ها و دسترسی بهتر می توانید از مشاورین فروش این مجموعه کمک بگیرید.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *