قیمت دستگاه سیلر دندانپزشکی

قیمت دستگاه سیلر دندانپزشکی تمام اتوماتیک در بازار امروز با توجه به وارداتی یا داخلی بودن این دستگاه ها با یکدیگر تفاوت هایی دارد. این دستگاه ها از نظر طرح و مدل و توان عملکرد تفاوتهایی با یکدیگر دارند. دستگاه سیلر دندانپزشکی عموما قابلیت برش رول های اتوکلاو تا عرض 30 سانتی متر را دارا هستند.

قیمت دستگاه سیلر دندانپزشکی

قیمت و مشخصات دستگاه رول پک دندانپزشکی

دستگاه های رول پک از نظر مشخصات فنی و کارایی بدون شک تفاوت هایی با یکدیگر دارند. اما همگی با یک هدف مورد استفاده قرار می گیرند. انواع دستگاه رول پک اتوکلاو با توان برش و دوخت انواع رول استریل برای بسته بندی ابزار و تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی که می بایست در سیستم استریل قرار بگیرند، مورد استفاده هستند.

این دستگاه ها برای برش انواع رول استریل با عرض های 5 تا 30 سانت کارایی دارند. البته نمونه هایی هستند که بزرگتر بوده و برای برش رول ها تا عرض 50 سانت نیز مناسب می باشند. این دستگاه ها بیشتر برای محیط های پر کاربرد مانند کارگاه ها و کارخانه های تولید پک های استریل مناسب هستند.

ناگفته نماند که برای نظارت بر کیفیت این دستگاه ها استاندارد های ویژه ای برای آنها تعریف شده است. استاندارد های تعریف شده در آمریکا، آلمان، اروپا و ایران از رایج ترین استاندارد های تعریف شده برای این دستگاه ها می باشند.

خوشبختانه محصولات و دستگاه های عرضه شده در این نمایندگی آنلاین که در سراسر کشور قابل دسترسی می باشند، دارای استاندارد ها و تاییدیه های لازم از سازمان های مربوطه می باشند.

قیمت دستگاه سیلر دندانپزشکی

خرید بهترین انواع دستگاه های رول پک اتوکلاو

برای خرید بهترین انواع دستگاه های رول پک اتوکلاو توجه به استاندارد های این محصول که تضمین کننده کیفیت دوخت و طول عمر دستگاه می باشد از مهمترین موضوعاتی است که بدون شک مورد توجه تولید کننده و مصرف کننده خواهد بود.

نکته مهم در مورد دستگاه های رول پک اتوکلاو در قدرت المنت کارگذاشته شده در دستگاه می باشد که هرچه قوی تر باشد طول عمر دستگاه نیز بیشتر خواهد بود. البته نحوه استفاده درست و نگهداری آن نیز در طول عمر تاثیر گذار هستند.

انواع دستگاه های اتوکلاو با برند های مختلف اغلب وارداتی هستند و تعداد دستگاه هایی که در بازار ایران و ساخت ایران هستند اغلب کمتر هستند. بسیاری از محصولات وارداتی بسته به قیمت ارز تغییرات قیمت شدیدی داشته اند. با این وجود خرید و فروش این دستگاه ها همچنان در هر کجای ایرانی از طریق این نمایندگی با ساده ترین شرایط در حال انجام می باشد. می توانید برای خرید بهتر با دردسر های کمتر با مشاورین فروش مجموعه تماس بگیرید.

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *