دستگاه سیلر دندانپزشکی

قیمت دستگاه سیلر دندانپزشکی که یکی از ضروریات کلینیک های دندانپزشکی می باشد این روز ها به راحتی و به صورت آنلاین قابل اطلاع رسانی به متقاضیان این محصول ویژه می باشد. برای خرید این دستگاه که در زمینه برش و دوخت انواع ویپک تا عرض 30 سانتی متری قابل استفاده می باشد می توانید با مشاورین فروش مجموعه در تماس باشید.

دستگاه سیلر دندانپزشکی

مهمترین کاربرد دستگاه سیلر دندانپزشکی

دستگاه سیلر دندانپزشکی در کلینیک های دندانپزشکی به جهت انجام امور استریل ابزار و تجهیزات پرکاربرد مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه در کنار دستگاه های اتوکلاو رو میزی که ویژه مطب های دندانپزشکی با ظرفیت های محدود تولید شده اند، برای امور بسته بندی ابزار و تجهیزاتی که در اتوکلاو استریل می شوند مورد استفاده قرار می گیرد.

نوع کوچک این دستگاه ها که معمولا رول های ویپک را تا عرض 25 و 30 سانتی برش و دوخت می زنند، ارزان ترین و کوچکترین نمونه این دستگاه ها در بازار می باشند که به صورت دستی یا نیمه اتوماتیک طراحی شده اند.

با کمک این دستگاه ها پک استریل برش خورده و مجدد دوخته می شود. عرض دوخت این دستگاه حدود 12 میلی متر می باشد. نوع تمام اتوماتیک دستگاه های سیلر برای کاربرد ها بیشتر در کارگاه های تولید کننده پک های استریل یا انواع ماسک استفاده می شوند.

این دستگاه ها بر اساس برند تولید کننده و نیز میزان کارایی قیمت های متنوعی دارند. برای اطلاع از قیمت دستگاه به جهت خرید می توانید از مشاورین فروش کمک بگیرید.

دستگاه سیلر دندانپزشکی

خرید بهترین دستگاه سیلر دندانپزشکی

برای خرید بهترین مدل دستگاه پک دندانپزشکی بدون شک نیاز به یک مشاور حرفه ای خواهید داشت. دستگاه های پک دندانپزشکی در تمامی بازار های کشور از طریق این نمایندگی آنلاین قابل دسترسی هستند. می توانید برای خرید این دستگاه ها به سادگی و با یک تماس اقدام نمایید.

بهترین دستگاه های پک معمولا بر اساس میزان کارایی تعریف می شوند. هر کدام از این دستگاه ها بر اساس قیمت های تعیین شده برای آنها از کارایی مناسبی برخوردار می باشند. می توانید با توجه به حجم کار روزانه به جهت بسته بندی انواع مدل های دستگاه ویپک را با قیمت مناسب از طریق این نمایندگی آنلاین خریداری نمایید.

با تماس با مشاورین فروش می توانید اطلاعات بیشتر در زمینه دستگاه و عملکرد آنها را دریافت نموده و با خیالی آسوده خریدی امن و مطمئن داشته باشید. دستگاه های ویپک از تجهیزات و ملزومات هر مطب دندانپزشکی است که برای استفاده بهتر از رول های ویپک در زمینه بسته بندی بسیار موثر می باشد.

 

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *