دستگاه سیلر دندانپزشکی

دستگاه سیلر دندانپزشکی تمام اتوماتیک اغلب برای مراکز بزرگ تولید کننده انواع پک های استریل پزشکی کاربرد دارد. این دستگاه با افزایش سرعت بسته بندی و کاهش زمان آن یکی از بهترین گزینه ها برای مراکز تولیدی می باشد. از این دستگاه ها برای دوخت و برش در بسته بندی های استریل استفاده می شود و با توجه به کارایی هر یک قیمت های خود را دارند.

دستگاه سیلر دندانپزشکی

معرفی دستگاه سیلر دندانپزشکی

دستگاه های سیلر دندانپزشکی با برند های متعددی در بازار عرضه می شوند که تولید کنندگان آنها یا ایرانی و یا خارجی هستند. یکی از نمونه دستگاه های سیلر اتوماتیک که در این بخش معرفی می شود دستگاه Hawo مدل HM950DCV، یکی از پیشرفته ترین نمونه دستگاه های دوخت رول پک در جهان و از نمونه محصولات وارداتی می باشد.

کاربرد سیلر در دندانپزشکی برای دوخت انواع رول های استریل در عرض های مختلف از 5 سانت تا 30 سانت است. حتی دوخت رول های پلیسه دار نیز با این دستگاه ها به سادگی قابل انجام بوده و پهنای دوخت مناسب و بدون درز آن کار بسته بندی را با کیفیت بالایی انجام می دهد.

تمامی انواع دستگاه های سلیر و یا همان دستگاه های دوخت رول پک از جمله تجهیزات جدید دندانپزشکی و پزشکی در مراکز درمانی بزرگ و کوچک هستند که با توجه به کیفیت دوخت و عرض دوخت در اندازه های مختلف و قیمت های متنوع در بازار عرضه می شوند.

دستگاه سیلر دندانپزشکی

قیمت فروش دستگاه سیلر دندانپزشکی

قیمت دستگاه پک استریل را توان و کارایی این دستگاه ها تعیین می کند. البته برند تولید کننده و وارداتی بودن این دستگاه ها نیز قیمت این محصولات را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار می دهند. دستگاه های سیلر در بازار امروز به نوعی از تجهیزات جدید دندانپزشکی به شمار می روند که البته علاوه بر کلینیک های دندانپزشکی در مراکز تولیدی پک های استریل که از رول های استریل برای بسته بندی استفاده می کنند، کاربرد دارند.

این دستگاه ها در مراکز متعددی قابل عرضه می باشند. این نمایندگی آنلاین یکی از بهترین و معتبر ترین مراکز عرضه انواع دستگاه های رول پک و یا همان سیلر دندانپزشکی است که این تجهیزات را با قیمت مناسب و کارایی بالا در دو نوع ایرانی و وارداتی در سراسر کشور عرضه می کند.

هر چند این دستگاه ها هنوز خیلی شناخته شده نیستند، اما خرید و فروش آنها در سراسر کشور از طریق این نمایندگی به طور گسترده ای در حال انجام می باشد. شما نیز می توانید برای اطلاع از مشخصات فنی این دستگاه ها و قیمت فروش و نیز نحوه خرید آنلاین این محصول از مشاورین فروش کمک بگیرید.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *