دستگاه سیلر دندانپزشکی ایرانی

فروش دستگاه سیلر دندانپزشکی ایرانی در سراسر کشور تنها از طریق این نمایندگی معتبر به صورت آنلاین انجام می شود. دستگاه های سیلر از جمله دستگاه های کارآمدی هستند که وجود آنها در کلینیک ها و مطب های دندانپزشکی فعال برای دوخت رول پک ها و استریل ابزار و تجهیزات ضروری می باشد. برای خرید این دستگاه ها با قیمت مناسب با مشاورین فروش مجموعه در تماس باشید.

دستگاه سیلر دندانپزشکی ایرانی

مشخصات دستگاه سیلر دندانپزشکی ایرانی

معمولا مشخصات فنی هر دستگاهی در قالب کاتالوگ یا دفترچه راهنما در اختیار خریداران آنها قرار می گیرند. از جمله مهمترین مشخصاتی که لازم است در زمینه انواع دستگاه سیلر دندانپزشکی بدانید این است که عمده این دستگاه برای دوخت و برش انواع رول ویپک بخار و اتیلن اکساید هستند و از آنجایی که در کلینیک های دندانپزشکی عمده ویپک های مورد مصرف از عرض ۵ تا ۱۵ سانت استفاده می شود، این دستگاه ها نیز قابلیت دوخت انواع رول ویپک تا عرض ۲۵ یا ۳۰ سانت را دارند.

نا گفته نماند که نمونه های دیگری از این دستگاه ها با توانمندی های بیشتر برای دوخت رول پک هایی با عرض های بزرگتر نیز در بازار موجود می باشند. از دیگر قابلیت های این دستگاه ها عرض دوخت آنها می باشد که معمولا ۱۲ میلی متری هستند.

توان دستگاه ها نیز اغلب تا ۳۰۰ وات تعریف شده است. این دستگاه ها هم توانایی دوخت رول پک ها را دارند و هم برای برش رول پک ها مورد استفاده قرار می گیرند.

دستگاه سیلر دندانپزشکی ایرانی

قیمت فروش دستگاه سیلر دندانپزشکی ایرانی

در مورد تعیین قیمت فروش دستگاه سیلر دندانپزشکی ایرانی یا خارجی مهمترین نکته ای که در ابتدای امر مورد توجه قرار می گیرد، توان دستگاه که منظور قابلیت برش و دوخت رول تا عرض چند سانتی را دارند، مورد توجه قرار می گیرد. البته نام برند و شکل ظاهری دستگاه و سایر توانمندی های دستگاه نیز در تعیین قیمت آنها موثر  هستند.

برای اطلاع دقیق از قیمت دستگاه و آشنایی با انواع مدل های موجود در این نمایندگی معتبر می توانید با مشاورین فروش مجموعه در تماس باشید. در این نمایندگی تلاش شده است تا جدیدترین مدل های موجود از انواع دستگاه سیلر دندانپزشکی با مناسب ترین قیمت برای خریداران عرضه شود. انواع دستگاه های ایرانی و خارجی با برند های معتبر را می توانید به سادگی خریداری کنید.

برای یک خرید بهتر می توانید با یکی از مشاورین فروش مجموعه در تماس باشید تا با کمک اطلاعات تخصصی مشاورین بتوانید انتخابی با قیمت مناسب تر و کیفیت بهتر داشته باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *