کاغذ کرپ بسته بندی استریل

عمده شرکت های تولید کننده کاغذ کرپ بیمارستانی در سراسر جهان این محصولات حساس در زمینه سلامت و بهداشت جامعه و فرد را با آخرین تکنولوژی های روز دنیا و مطابق با استاندارد های جهانی تولید می کنند. کاغذ کرپ بسته بندی استریل ارزان قیمت را می توانید از طریق این نمایندگی پخش معتبر با ساده ترین شرایط تنها با یک تماس خریداری نمایید.

کاغذ کرپ بسته بندی استریل

مهمترین کاربرد های کاغذ کرپ بسته بندی استریل

هدف استفاده از هر محصولی را می توان مهمترین علت پیدایش آن محصول معرفی نمود. در پزشکی به جهت حفظ ایمنی و بهداشت محیط درمان برای افراد حاضر در این محیط ها ابزار و تجهیزات متعددی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مهمترین نمونه محصولات مورد استفاده در این مراکز عمدتا به جهت پیشگیری از انتقال بیماری ها به کار گرفته می شوند.

مهمترین کاربرد کاغذ کرپ استریل نیز به جهت همین امر یعنی پیشگیری از انتقال بیماری ها می باشد. به این صورت که از این کاغذ ها در بسته بندی های استریل استفاده می شود. یعنی ابزار و تجهیزاتی که را به جهت استفاده مجدد استریل می شوند را بااین کاغذ ها بسته بندی نموده و به روش های مختلف عملیات استریل را بر روی آنها اعمال می کنند.

کاغذ های کرپ عمدتا برای روش های استریل با گاز اتیلن اکساید، فرمالدهید، بخار آب تا دمای 135 درجه و اشعه گاما کاربرد دارند. این کاغذ های می توانند به راحتی طول عمر استریل و زمان ماندگاری آن را افزایش دهند و به دلیل استحکام بالایی که دارند به سادگی آسیب پذیر نیستند.

کاغذ کرپ بسته بندی استریل

فروشنده معتبر کاغذ کرپ بسته بندی استریل

فروش کاغذ استریل با گرماژ: 5% ±60 و با ویژگی های مطلوبی چون انعطاف پذیری بالا، ضد آب، ضد نفوذ میکروارگانیسم ها و سایر ویژگی های مناسب برای یک محصول بسته بندی استریل درجه یک در این نمایندگی به صورت آنلاین در سراسر کشور انجام می شود. هر چند که تولید کاغذ کرپ در داخل کشور انجام نمی شود اما واردات این محصول بر اساس تایید سازمان های مربوطه انجام شده و کیفیت استاندارد این محصولات مورد تایید قرار گرفته است.
این کاغذ های استریل با کیفیت در تمام دنیا به دلیل پوشش دهی خوب یکه دارند و نیز به دلیل انعطاف پذیری و نرمی و لطافت قابل قبول به عنوان یکی از بهترین گزینه های بسته بندی در مراکز درمانی بسیار پرکاربرد هستند.

در تعیین قیمت این کاعذ ها معمولا ابعاد مربعی شکل آنها که از 20 سانت تا 120 سانت متغیر هستند مورد توجه قرار می گیرد. برای دریافت لیست قیمت انواع کاغذ کرپ بیمارستانی می توانید با مشاورین فروش در تماس باشید.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *